Iran Varzeshi

كونته: حق ما همين است

-

آنتونيــو كونته گفته جايگاه چلســي همين رده پنجم جدول اســت. آنها پس از باخت ســه بر يك مقابل تاتنهام كار بسيار دشواري براي كسب سهميه ليگ قهرمانان پيــش رو دارند و در فاصلــه تنها 7 هفته به پايان ليــگ برتر، 8 امتياز با رده چهارم فاصله دارند.

كونته گفت: «به نظــرم عملكرد تيم خــوب بود، بهويژه در نيمــه اول. به نظرم فوتبال خوبي ارائه كرديــم و هرچند تنها يك گل زديم اما حقمان بود كه دو بر صفر يا ســه بر صفر پيش بيفتيم اما در عوض، در آخريــن دقيقه نيمه اول گل خورديم و به اين ترتيب ذهنمان دچار مشكل شد. ما كمي دچار افت اعتماد به نفس شديم و با اين حال، نيمه دوم را خيلي عالي شــروع كرديم. ســپس گلي خورديم كه ميشــد نخوريــم. به نظــرم روي اين گل اشــتباه كرديم.

همچنين گل سوم. بازيكن بايد توپ را به سمت جايگاه تماشاگران ميفرستاد، نه اينكه اجــازه گلزني بدهد اما فصل دارد به اين ترتيب پيــش ميرود. حاال بايد نهايت تالش خود را انجام دهيم.»

از او پرسيدند كه آيا نگران اخراج است و او گفت: «نه، نگران نيســتم. راستش را ميگويم. به نظرم، مــن و بازيكنان هرچه از دســتمان برميآمده انجــام دادهايم. ما خيلي ســخت تالش ميكنيــم كه فصل خوبي داشته باشــيم، ولي به نظرم حق ما هم همين بوده كه در اين رده باشيم. ارزش ما همينقدر بوده است. ما خيلي عالي كار كردهايم و خيلي ســخت، و بازيكنان تعهد بااليي داشتهاند. با اين حال، در اين جايگاه هســتيم. ما بايد كمي نگــران اين اوضاع باشيم.»

از كونته پرســيدند كه آيــا احتمال راهيابــي به ليــگ قهرمانــان از بين رفته و او گفــت: «نميدانــم. از يك ســو بايد واقعبين بــود و دريافت تيمهايي كه باالتر از ما هســتند با سرعتي بسيار باال دارند به پيــش ميتازند. ما فرصتي عالي داشــتيم كه فاصلهمــان با تاتنهام را كم كنيم و اين فرصت را از دســت داديم. از ســوي ديگر، بايــد بدانيم كه بايد تا آخرين لحظه تالش كنيم.»

ديلي میل- آرســنال قبــل از بازي با اســتوك اعالم کرد، تعداد تماشــاگرا­ن حاضر در ورزشــگاه 59 هزار و 371 نفر اســت، يعني کمتر از 500 صندلي ورزشگاه فروش نرفته اما هزاران صندلي خالي در ورزشگاه به ويژه در طبقه دوم نشان ميداد، خیلي از هواداران، حتي آنهايي که بلیت خريده اند، ترجیح دادهاند روز تعطیل را در کنار خانوادهشــ­ان بمانند.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran