Iran Varzeshi

صبا سقوط كرد، ايرانجوان بوشهر لبه پرتگاه

شمالیها و نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر نزدیک شدند

-

هفته بيست و نهم رقابت های ليگ يك، پنج شنبه 9 فروردين 97 در شرايطی در شــهرهای مختلف كشور برگزار شد كه میتوان از آن به عنوان هفته خوب شــمالیها و نفت مسجد سليمان در صدر جدول نام برد و روز بد ايرانجوان بوشــهر در قعر جدول به شمار آورد كه حاال بيشتر از هر زمان ديگری به سقوط نزديك شده است.

مس كرمان یک - نفت مسجد سلیمان 2؛ پیش به سوی لیگ برتر

با سه امتيازی كه شــاگردان محمود فكری اين هفته در ديدار حساس برابر مس در كرمان به دســت آوردند، هم شانس صعود خود را حفظ كردند و هم مانع مدعی شدن مس كرمان شدند.

راه آهن صفر- خونه به خونه 3؛ بادرانیها علیه خودشان

شــاگردان اسكوچيچ ديداری آســان برابر تيم ســقوط كرده راه آهن داشتند و در پايان موفق شدند با سه گل حريف خود را در زمين اختصاصی بادران شكست دهند و با توجه به شكست فجرسپاسی در انزلی، يك پله در جدول ردهبندی صعود كردند و به رتبه دوم رسيدند.

نساجی مازندران -4 بادران یک؛ غیرقابل پیشبینی

نساجی مازندران و بادران در طول فصل همواره به عنوان دو تيم مدعی صعود شناخته شدهاند و اين مصاف آنها برای هر دو تيم بسيار سرنوشتساز بود. اين پيروزی ارزشــمند برای شاگردان جواد نكونام كه حاال از چهار بازی خود 10 امتياز كســب كرده، باعث شــد آنها با يك امتياز كمتر نســبت به فجرسپاسی رتبه چهارم جدول ردهبندی را در اختيار بگيرند و در سوی ديگر شاگردان محمد ربيعی يك پله سقوط كردند و جای خود را به نساجی دادند.

ملوان بندرانزلی 2 - فجرسپاسی شیراز یک؛ بیداری دیرهنگام

شاگردان دستنشان اگرچه با كسب سه امتياز ارزشمند 45 امتيازی شدند امــا با توجه به فاصله 12 امتيازی و 5 بازی باقيمانده با صدر جدول كار بســيار ســختی برای ليگ برتری شدن دارند. اين پيروزی مقابل شاگردان علی كانتری در بدترين زمان برای شيرازیها رخ داد و آنها رتبه دوم را به خونه به خونه دادند.

اكسین البرز 8 - صبای قم صفر؛ سقوط صبا زیر رگبار گل

شاگردان علی لطيفی موفق شدند يك پيروزی ارزشمند و خيرهكننده را به نام خود ثبت كنند و تيم صبای قم را با 8 گل در هم بكوبند. اين پيروزی پر گل سبب شد سقوط صبای قم به عنوان دومين تيم پس از راه آهن قطعی شــود. اكسين نيز با اين پيروزی ۶4 امتيازی شد اما كار سختی برای صعود به ليگ برتر پيش رو دارد.

شهرداری تبریز -2 ایرانجوان یک؛ یک قدم دیگر به سوی پرتگاه

به غير از بازی هايی كه به آنها اشــاره شــد، ديدارهای مهم ديگری نيز نظيــر مصاف دو تيم ايرانجوان و شــهرداری تبريز برگزار شــد كه طی آن شــاگردان ســيروس دينمحمدی با پيروزی برابر شاگردان حسين خطيبی يك گام ديگر اين تيم را به سقوط نزديك كردند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran