Iran Varzeshi

يك ازبك تمام نگراني شفر براي نقل و انتقاالت

-

در حالــي كه گفته ميشــود شــفر فهرست خود را به مسووالن استقالل داده است اما مديرعامل اين تيم در مصاحبهاي ايــن نكتــه را تكذيب كــرد. هرچند كه شــواهد نشــان ميدهد خواســته شفر چيســت و درصدد است كه چه بازيكناني را در استقالل نگه دارد. آنچه مسلم است در اســتقالل بازيكناني مثــل جباروف، غفوري و ابراهيمي و چند بازيكن ديگر در اولويت شــفر براي تمديد قرارداد هستند امــا در اين ميان توفيقي معاون باشــگاه استقالل كه مثل فصلهاي گذشته مامور نقل و انتقاالت تيم اســت چه ميگويد؟ توفيقــي در اين ارتبــاط اينطور صحبت ميكند:«بهتر است فصل به سرانجام برسد و بعد درباره تمديد قراردادها اطالعرساني خواهيم كرد. ما براي جذب تيام سه هفته بررسي كرديم و در آينده نيز براي جذب بازيكنان، چه خارجي و چه داخلي با دقت عمل خواهيم كرد تــا نفرات باكيفيتي را جذب كنيم.»

معاون ورزشي باشــگاه استقالل در مورد آخرين وضعيت پادواني میگويد: «ما در تالشــيم براي او خانهاي كنار كلينيك فيزيوتراپي رهن كنيم و حتي قرار اســت در اين خانــه تجهيــزات فيزيوتراپي نيز نصب شود تا به صورت روزانه و تماموقت با پادواني كار شود و او بتواند هرچه زودتر به تيم اضافه شود. اين قول را ميدهيم كه او از استقالل جدا نخواهد شد و در جمع ما ميماند. همچنين قائدي هم مشــغول انجام فيزيوتراپي اســت و بهزودي به تيم اضافه خواهد شــد. ما بعــد از حادثهاي كه براي قائدي پيش آمد ســواي مسائل فرهنگي، نظارتمان را هم روي بازيكنان بيشتر خواهيم كرد.»

توفيقــي در مــورد بحــث مذاكره جباروف با ســپاهان نيــز اينطور توضيح ميدهد:«بازيكنان آزادند طبق قانون فيفا 6 هفته قبل از پايان ليگ مذاكراتشــ­ان را آغاز كنند. ما هــم براي تمديد قرارداد بازيكنان كليديمان بيكار ننشســتهاي­م. اآلن در كــوران مســابقات هســتيم و نميخواهيم اطالعيه صادر كنيم.» به نظر ميرسد كه استقالليها ترجيح ميدهند مثل فصل گذشــته چراغ خاموش حركت كنند. شايد اگر بخواهند در مورد فهرست شفر اطالع رساني كنند رقبا از آنها پيشي گرفته و به ســراغ انتخابهاي آنها بروند. بايــد منتظر مانــد و ديد طــي روزهاي آتي چــه اخباري از باشــگاه اســتقالل منتشر ميشــود. به نظر ميرسد يكي از نگرانيهاي اســتقاللي­ها تمديد قرارداد با جباروف اســت و اين احتمال وجود دارد كه اســتقالل براي تمديد قــرارداد با اين بازيكن با تيم ســپاهان وارد رقابت شود. رقابت فصل پيش اســتقالل با ســپاهان برســر جذب جباروف يكي از ســوژههاي رســانهها بود و باز هم اين رقابت شــايد از جذابيتهاي فصل هجدهم هم شــود. جباروف بازيكن كليدي اســتقالل است و در فصل جاري، اين باشــگاه بازيكن موثر خود را نميخواهد از دست دهد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran