Iran Varzeshi

كونته و 9 ستاره ميروند؟

-

چلسي در تابســتان با چالشي جدي روبهرو خواهد شد، چرا كه آينده 9 بازيكن در اين تيم نامشخص است. چلسي پس از قهرمانــي در فصل پيش ليگ برتر، در اين فصل روزگار سختي داشته است.

آنتونيــو كونته بارها بــا هيات مديره درافتــاده و در زميــن هم نتايــج خوبي نگرفته اســت. به اين ترتيب جايگاه كونته نامشخص است، هرچند كه او در تابستان گذشته قرارداد جديدي با اين باشگاه امضا كرده.

كونته از اين ناراحت بوده كه چلســي نتوانسته چند بازيكن كه او ميخواسته را بخرد اما چلســي در هر حال در اين فصل مدعي قهرماني نبوده است و در حال حاضر هم 8 امتياز تا رتبــه چهارم جدول فاصله دارد. گفته ميشــود كونته در پايان فصل اخراج ميشود و 9 ميليون پوند هم غرامت دريافت خواهد كرد.

اما به جز مربي، 9 ستاره هم شايد از چلســي بروند. ادن آزار و تيبو كورتوا، دو بازيكن بلژيكي چلسي بهشدت مورد توجه تيمهاي ديگر هستند و رئال مادريد هم هر دو را ميخواهد. چندين ســتاره ديگر هم وارد آخرين سال قراردادشان خواهند شد، از جمله سســك فابرگاس، پــدرو، اوليويه ژيرو، گري كيهيل و داويد لوييز.

باشــگاه قراردادهــ­اي بازيكنان باالي 03ســال را تنها يك سال تمديد ميكند و اين در حالي است كه برخي از اين بازيكنان قراردادهاي بلندمدتتري ميخواهند.

دو بازيكن ديگر كه اوضاع نامشخصي دارند ميچي باتشوايي و كرت زوما هستند. اين دو نفر به بوروسيا دورتموند و استوك قــرض داده شــدهاند و در باشــگاهها­ي جديدشــان عالي كار كردهاند و به باشگاه گفتهانــد تنها در صورتــي برميگردند كه جايگاهشــا­ن در تركيب ثابت تضمينشده باشد.

به ايــن ترتيب رومــن آبراموويچ در تابستان كارهاي زيادي پيش رو دارد. گفته ميشود او نقش پررنگتري در تصميمات باشگاه ايفا خواهد كرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran