Iran Varzeshi

ابراهيمي: نميدانم چرا پول بازيكنان را نميدهند؟

-

ســپيدرود در حســاسترین هفتههایي كــه پيــش رو دارد، بازي خارج از خانهاش با ذوب آهن را باخت تا شــرایط براي بقاي این تيم سختتر از قبل شــود. حســين ابراهيمي این شكست ســنگين را یك اتفاق از پيش تعيين شده نميداند و در همين رابطه توضيــح ميدهد: «ما بــراي باخت به اصفهان نرفته بودیــم و اميدوار بودیم از این تيم كه خســته از ليگ قهرمانان بود امتيــاز بگيریم اما این یك واقعيت است كه ما روي دو بازي خانگي پيش رو حســاب باز كردیم و تمركز ما روي این دو بازي است. اصال اینطور نبود كه براي باخت به اصفهان رفته باشــيم اما تاكتيكهایم­ان جواب نداد و شكســت خوردیم.»

این بازیكن به غيبتش در تركيب اصلي اشاره ميكند: «اهميت دو بازي پيش رو باعث شــد علــي آقا به من و چند بازیكن دیگر استراحت دهد. چند نفري بــازي نكردند و چند نفرمان هم نيمه دوم به ميدان رفتيم.»

ابراهيمي همچنين تأكيد ميكند: «شــك نكنيد ما دو بــازي پيش رو را خواهيم برد و در ليــگ برتر ميمانيم اما بحث من با مســووالن تيم اســت. آقایان آمدند كــه تغييري ایجاد كنند، ولــي اتفاقي رخ نــداد. قبليها هم كار همينهــا را انجــام ميدادند، پس چه نيــازي بــه تغييــر و روي كار آمدن مسووالن فعلي بود.»

او ميگویــد: «توقــع دارم در این شــرایط حســاس حمایتمان كنند. نميدانم براي ایــن آقایان چه چيزي مهم اســت و دنبال چه چيزي آمدند امــا براي ما هــواداران مهم هســتند و ميخواهيــم بــا بقــای ســپيدرود خوشحالشان كنيم.»

بازیكن ســپيدرود درباره شرایط مالي بازیكنان توضيح ميدهد: «هنوز پاداش بازي با پارس جنوبي و ســایپا را ندادنــد. یعني اهميــت این بازيها را درك نميكنند. مــن نميدانم چرا پول بازیكنان را نميدهند اما از گوشه و كنار شــنيدم دنبال مطــرح كردن چيزهاي دیگري هســتند. ليگ رو به اتمام است و هنوز دریافتي ما به نصف هم نرســيده اســت. چطور ميشود از بازیكــن توقع داشــت. بــا 3،۴ درصد پرداختي كه نميشود تيمداري كرد.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran