Iran Varzeshi

برانكو: بين من و مسلمان شكرآب نشده

-

هركس فكر ميكند ما با تيم ملي مشكل داريم، برود صحبت كند!

برانكو ايوانكوويچ ســرمربي تيم فوتبال پرســپوليس اعتقاد دارد امسال بهترين سال پرسپوليس بود و بازيكنان ما بيشتر از همه لياقت اين قهرماني را داشتند.

ايوانكوويچ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در حاشيه تمرين پرسپوليس در جمع خبرنگاران در مورد قهرماني با تاخير پرســپوليس و پيروزي مقابل پديده گفت: «يكبار ديگر به بازيكنانم تبريك ميگويم. آنها بيشتر از همه براي قهرماني لياقت داشــتند. شما بهتر ميدانيد امسال بهترين سال پرسپوليس بوده است. تبريك ويژه به سيدجالل داريم كه ششمين قهرمانياش را جشن گرفت و بازيكني در ايران به اين تعداد قهرماني نرسيده است. سال موفقيت و نتايج خوب براي تيم بود.»

وي در مورد رابطه شــكرآب با محســن مســلمان و اينكه گفته ميشود كه قرار است اين رابطه حل شود، گفت: «بين من با مسلمان و يــا ســروش رفيعي و صــادق محرمي هيچ شكرآبي نشده است و بازيكناني بازي ميكنند كه آمادهتر هستند و شــايد برخي با روش ما موافق نيســتند و حق دارند انتقاد كنند و هر كدام از ما طرز تفكر خودمان را داريم. هر روز سر تمرين هســتم و با بازيكني مشكلي ندارم. فقط ميخواهم تمرين كنند، بجنگند و بازي كنند.»

برانكو در مورد مشــكلش با تيم ملــي و كارلوس كي روش و اينكه قرار است نشستي با او داشته باشد، اظهار داشت: «ما مشكلي با كسي نداريم. اگر كسي فكر ميكند نياز به صحبت است، برود صحبت كند. بازيكناني كه مربي تيم ملي دعوت كرد، به تيم ملي رفتند و ما تاكنون مشــكلي ايجاد نكرديم. به هر حال بازيهاي ليگ را ادامه ميدهيم و از بقيه مســائل خبر ندارم. به بازيكنــان مليپوش خود گفتيم به تمرينات ريــكاوري بروند و نميدانم آيا مشــكلي هست و اينكه مشكل چيســت؟ آيا ما از طرف پرسپوليس مشكلي ايجاد كردهايم براي تيم ملي؟ براي يك جلسه ريكاوري اضافهتر تيم ملي هم با آنها همكاري كرديم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran