Iran Varzeshi

سعید عزتاللهي گلساز جديد آمكار

-

ســعید عزتاللهي که به دلیل اتفاقات بازي مقابل کره جنوبي و خطاي غیرورزشي با یك جلسه محرومیت مواجه شــده تا دیدار اول ایران در رقابتهاي جام جهاني مقابل مراکش را از دســت بدهد، اکنون از شرایط فني و بدني مناسبي برخوردار است و در بازي تیمش برابر خاباروفسك یکي از گلسازان آمکار لقب گرفت.

هافبك شــماره 6 تیم ملي ایران و 66 آمکار که در این بازي در 30 دقیقه پایاني به میدان آمــد در وقتهاي تلفشــده با ارسال پاس گل براي میخائیل کوشــتیوکو­ف پایهگذار گل دوم تیمش شد. یکي از نکات قابل توجه این بازي اسب مشوق این باشگاه بود که با تشــویق پرحرارت خود روي ســکوها و در کنار زمین براي دســتیابي به 3 امتیــاز هــواداران آمکار را تهییج ميکرد.

عزت اللهــي که یکي از مردان مورد اعتماد کارلوس کيروش محســوب ميشود، امیدوار اســت با ادامه روند آمادگي کنوني، خود را مهیاي 2 بازي حساس برابر پرتغال و اســپانیا کند. هافبکي که دوران ابتدایــي حضورش در فوتبال اروپا را در اســپانیا پشت سر گذاشــت و پیش از قرعهکشــي رقابتهــاي جام جهاني نیــز از تمایلش براي تقابل با ماتادورها خبر داده بود، بایــد دید اکنون با دستیابي به این قرعه دلخواه چه نمایشي مقابل این تیم به جا خواهد گذاشت؟ کيروش هم امیدوار است عزتاللهي همین آمادگي را حفظ کند و در اوج آمادگي همراه تیم ملي به روسیه برود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran