Iran Varzeshi

سرمربي نفت آبادان: مسائل پيش آمده را كنار ميگذاريم

-

كمك مربي تيم بسكتبال بانوان نفت آبادان پس از قطعي شدن اعزام ايــن تيم به مســابقات غرب آســيا ميگويد اتفاقات پيــش آمده را كنار گذاشــته و با تمام توان در مسابقات شركت ميكنيم. ســتاره صادقي در مــورد شــرايط فعلي ايــن تيم براي اعزام به مســابقات باشگاههاي غرب آسيا ميگويد: «اعضاي كادر فني بعد از مشــكات به وجود آمده ميتوانند خودشان را جمع كنند اما به بازيكنان حــق ميدهــم ناراحت باشــند. آنها استراحت چنداني نداشتند و هر كس بــه ماجراي پيش آمده در مورد اعزام به يك شكل نگاه ميكند اما در حال حاضر بحث حرفــهاي بودن بازيكنان مطرح است.»

او ادامه ميدهد: «در حال جمع كردن بازيكنان از شــهرهاي مختلف هســتيم و هر كس بايد تمام توانش را بگذارد و بحث اين نباشد كه چون وزارت نفت ايــن كار را كرده پس ما هــم فــان كار را ميكنيم. به همين دليل قرار گذاشتيم اين مسائل را كنار بگذاريم و با تمام توانمان بازي كنيم.»

او به عواقب عــدم اعزام تيم هم اشــاره ميكند: «اگر اين اتفاق بيفتد هم تيم و هم فدراسيون با جريمههاي سنگيني رو به رو ميشوند. همچنين براي باشــگاه نفت آبــادان نيز تبعات منفــي دارد به اين دليــل كه ممكن است برخي بازيكنان از ادامه همكاري با نفت در فصل بعد انصراف دهند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran