Iran Varzeshi

توانايي كسب مدال در رقابتهاي آسيايي را داريم

-

سرمربي بوكس جوانان معتقد است كه تيم جوانان در دوره گذشته مسابقات قهرماني آســيا موفق به كسب يك مدال طال و يك برنز شــده بود امــا ما تالش ميكنيم به نتايجي بهتر از دوره گذشته دست پيدا كنيم.

عبدالرضــا انصــاري در خصــوص شرايط تيم بوكس جوانان ميگويد: «خدا را شكر در ماههاي اخير تمرينات تيم به خوبي انجام شده است. با توجه به تشابه شرايط آب و هوايي شهر بانكوك، ميزبان مســابقات قهرماني آسيا با جزيره زيباي كيش، قرار اســت اردويــي يك هفتهاي را در جزيــره كيش برگــزار كنيم. بعد از بازگشــت از جزيره كيش نيز روز 9۲ فروردين ماه به تايلند اعزام ميشــويم تا در مسابقات حضور پيدا كنيم.»

انصــاري بــا تاكيد برعــدم تجربه بينالمللــ­ي بازيكنان تيــم ملي بوكس جوانان تاكيد ميكند: «بزرگترين مشكل ما بيتجربه بودن بازيكنان و عدم حضور آنهــا در ميادين بينالمللي اســت. از۰۱ بوكسور تيم ملي تنها يك بازيكن سابقه انجام يك ديدار مقابــل حريف خارجي دارد كــه آن ديدار را نيــز واگذار كرده اســت. با همه اين تفاســير اصال نااميد نيستيم، زيرا كسب مدال دور از دسترس بوكســورها­ي ما نيست. برنامه و هدف ما در تيم جوانان همين مســاله است. نگاه مسووالن فدراسيون نيز به المپيك ۰۲۰۲ است و برنامهريزي براي اين مسابقات را از تيم جوانان شــروع كردنــد. در برنامه فدراسيون تشــكيل تيمهاي نونهاالن و نوجوانان نيز قــرار دارد و با برنامهريزي قصد سرمايهگذار­ي در اين ردههاي سني را نيز دارند. در ۲ ســال آينده بازيكنان تيم جوانان از لحاظ شــرايط سني امكان حضور در تيــم بزرگســاال­ن را خواهند داشت و به اميد خدا استخوانبند­ي تيم ملي تشكيل ميشود.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran