Iran Varzeshi

محجوب هم به طال نرسيد

-

چهارمين مرحلــه از رقابتهــاي گرندپري (جايزه بزرگ) جودو در ســال ۸۱۰۲ با حضور 7۱3 جودوكا از ۰5 كشــور جهان به مدت ســه روز به ميزباني تركيه در آنتاليا برگزار شد. تيم 9 نفره كشورمان در اين مسابقات توسط جواد محجوب به يك نشان نقره و محمد بريمانلو به يك نشان برنز دست پيدا كرد.

در آخريــن روز ايــن مســابقات و در وزن ۰۰۱+ كيلوگــرم، جواد محجــوب بعد از يك دور اســتراحت، «بكمراد التبايف» از ازبكســتان، «اندي گراندا» از كوبا و «اينكانسلو» از برزيل را نيز با ضربه فني شكست داد و به ديدار نهايي صعود كرد. محجوب براي كســب مدال طال به مصاف «تسووف» دارنده مدال طالي جوانان جهان در سال 7۱۰۲ از روســيه رفت و با شكست برابر اين رقيب به نشــان نقره دست يافت. بعد از طالي رقابتهاي كاپ اروپا، نقره گرندپري تونس و تفليس، اين چهارمين حضور پياپي محجوب در طول ســه ماه گذشته و نيز چهارمين مــدال بينالمللي او در طول اين 4 تورنمنت اســت. تيم ملي جودوي ايران در اين مســابقات با 9 جودوكا شركت كــرده بود اما از جمع اين 9 مليپــوش اعزامي به آنتاليا علي قليپور، قاســم نوريزاده، عليرضا خجســته، سعيد ماليي، وحيد نوري، رامين صفويه و حميدرضا سجاديفر ديگر جودوكاهای كشــورمان در اين رقابتها بودند كه با شكست برابر رقباي خود از دور مسابقات حذف شدند.

در پايــان اين رقابتها و در بخــش مردان نيز تيم ملي جودوي كشــورمان با يك نقره و يك برنز در مكان هفتم ايســتاد. روســيه با ۲ طال و يك نقره قهرمان شد، گرجســتان با يك طال، يك نقره و يك برنز در جاي دوم ايســتاد و آذربايجان با يك طال و سه برنز در جاي سوم قرار گرفت.

تركيه، تاجيكستان و سوئد نيز هر كدام با يك طال باالتر از ايران عناوين چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran