Iran Varzeshi

گريزمان: خبر توافق من با بارسلونا دروغ است

-

آنتــوان گريزمــان پس از تســاوي اتلتيكــو مادريد در خانه رئــال مادريد گفت زمانــي كه تيمش پــرس موثري دارد، بهترين عملكرد خــود را مييابد: «زماني كه شــروع به پــرس ميكنيم، بهترين اتلتيكو را ميبينيد. پيش از گل آنها، عالي بــازي نميكرديم و به اندازه كافي پرتكاپو و تهاجمي نبوديم.»

ايــن شــهرآورد در عمــل اهميت بســياري نداشــت، چون هــر دو تيم فاصله زيادي با بارســلونا دارند اما رئال ميتوانست در هر حال با پيروزي مقابل اتلتيكو به فاصلــه يكامتيازي اين تيم برســد. گريزمان گفت: «ميخواســتي­م پيــروز شــويم. آنهــا اول گل زدند و ما را مجبــور كردنــد كه بــازي بهتري به نمايش بگذاريم. ما مجبور شــديم سطح بــازي خود را باالتر ببريــم و ضرباهنگ سريعتري به كارمان ببخشيم تا تساوي به دست بياوريم.»

اتلتيكو اكنون به فكر بازي برگشت در ليــگ اروپــا خواهد بــود. گريزمان ميگويــد: «ما به بازي چهارشــنبه فكر ميكنيم. بعد هم به فكر بازي بعديمان در ليگ خواهيم بود.»

از ســوي ديگر، گزارشهاي متعدد حاكي از آن بوده كه گريزمان با بارسلونا به توافق رســيده است و فصل بعد براي اين تيم به ميــدان خواهد رفت اما اين بازيكن شــماره 7 اين خبرها را تكذيب ميكند: «نميدانــم چنين خبرهايي از كجا ميآيد اما من هيچ چيز در اين باره نميدانــم. تاكنون هيــچ اتفاقي نيفتاده است. اين خبرها جعلي است.»

خود اين بازيكــن پيشتر گفته بود زماني كه براي حضــور در جام جهاني، مادريد را ترك ميكنــد، ميداند فصل بعد در چه تيمي بازي ميكند.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran