Iran Varzeshi

اشتوگر: خوششانس بوديم كه گل اول را زديم

-

دورتمونــد هفته بيســت و نهم بوندسليــگ­ا را با پيــروزي قاطع 3 بر صفر مقابل ميهمانش اشــتوتگار­ت به پايان رساند تا خودش را به فاصله يك امتيازي شــالكه رده دومي برســاند و شانس خود را براي كسب سهميه ليگ قهرمانــان فصل آينــده افزايش دهد. پيتر اشــتوگر، سرمربي دورتموند پس از اين بازي بــه خبرنگاران گفت: «در نيمه اول، شــما ميتوانيد ببينيد كه اشــتوتگار­ت در اين فصل چقدر خوب كار ميكند. اين بازي براي ما بســيار ســخت بود چون خودبــاوری حريف واقعا زياد اســت. ما اما در طرف ديگر، راه حلهــاي ايدهآلي نداشــتيم. پس به همين دليل ما كمي خوششــانس بوديــم كه يك بر صفر پيش افتاديم و نيمه اول را با برد پشت سر گذاشتيم. بين دو نيمه درباره لزوم تغيير صحبت كرديم و در نيمه دوم شــروع به انجام يكسري كارها كرديم تا بازيمان بهتر شــود و از اين بابت هم راضي هستيم. بعــد از باخت اخيرمان به بايرن مونيخ اوضاع تيم چندان مساعد نبود با وجود اين عملكردمان در نيمه دوم اين بازي واقعا خوب بود.»

دانيــل گينــژك، ســرمربي اشــتوتگار­ت هم به خبرنگاران گفت: «البته بــازي در اينجــا در خانه تيم ســابقم با جوي كــه دارد جالب بود. البته نتيجه رضايتبخشي براي ما رقم نخورد. يكــي از گلهايمان را طوري خورديم كه هيچ كس نفهميد چرا. بعد از آن هم تيم از هم پاشــيد و ديگر از نظر دفاعي نتوانســتي­م بازي را كنترل كنيم و گلهاي بعدي را خورديم.»

اينتر با شكســت برابر تورينــو فرصت صعود به رده ســوم جدول را از دســت داد. البتــه اينتریها بيش از 60 درصــد از زمان بــازی توپ را در اختيار داشــتند و 8 ضربــه در چارچــوب زدند در حالی كــه تورينو 3 ضربه در چارچــوب داشــت اما ســرانجام اين تورينــو بود كه پيروز شــد و ســومين برد متوالی خود را به دســت آورد.

 ??  ?? -ESPN
-ESPN
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran