Iran Varzeshi

ساري: از طرفداران ممنونم

-

مائوريتسيو ســاري پس از پيروزي 2 بر يك تيمش مقابــل كيوو گفته كه ناپولي بدون تماشــاگرا­نش نميتوانست چنين نتيجهاي بگيــرد. كيوو تا دقيقه 89 يك بــر صفر پيش بــود اما دو گل آمادو دياوارا و آركاديوش ميليك نتيجه را برگرداند.

ســاري گفت: «ما كامال شايســته اين برد بوديم. انگار طلســم شده بوديم، چون 31 ضربه به ســمت دروازه حريف زديــم، يك پنالتي را از دســت داديم و تــوپ را هم به تير زديم. اين يكي از آن بازيهاي كالسيكي شد كه يك تيم همه كارهايش را درســت انجام ميدهد ولي توپ وارد دروازه نميشود.

در هر حال، در انتهــاي بازي، آنها به فشــار ادامه دادند و منطقي اين بود كه آنها بازي را ببرنــد اما اين ناعادالنه بود. تيم ما فرصتهاي بســيار زيادي را ميســازد اما ضربات نهايــي ما صحيح نيســت و در اين برهه از فصل بازيكنان دچار خستگي هم شدهاند.

مــا در هر بــازي ميخواهيم پيروز شويم، فرقي هم نميكند كه مقابل چه تيمي بازي ميكنيم. ما عالي بازي كرديم و خوشــحالم كه تا انتهاي بازي فرصت ســاختيم كه البته در چنين شــرايطي كار آساني نبود. بايد از طرفداران تشكر كنم، چون بــدون آنها نميتوانســ­تيم بــازي را ببريم. زماني كه گل مســاوي را زديم، ورزشگاه ســانپائول­و تبديل به ديگ جوشاني شد و ما سوار بر آن موج شديم. من بهويژه از گلهايي كه ميليك و دياوارا زدند راضي هســتم. هر بار كه ميليك پــا به ميدان ميگــذارد، باعث ميشود به اين فكر كنيم كه مصدوميت او چه فاجعــهاي براي ما بود. دياوارا هم در طول فصل مشــكالتي داشت، مانند همه بازيكنــان جوان اما اخيــرا دوباره لبخند ميزند و به اوج برگشــته اســت. من اين پيــروزي را به طرفداران تقديم ميكنــم. مقابل تيمــي از نيمه پاييني جدول بازي داشتيم اما ورزشگاه پر شد و بايد از آنها تشكر كرد.»

ميليك هم خوشــحال بود كه گل مهمي را به ثمر رسانده است. او كه براي دومين سال پياپي، بخش عمده فصل را بــه دليل مصدوميت از دســت داده بود گفت: «خيلي خوشــحالم. من شش ماه بد را به دليــل اين مصدوميت گذراندم. حاال آماده بازي هستم و از اين پيروزي خوشحالم. پس از گلي كه زدم، تيم باور پيدا كرد كه ميتواند پيروز شود. مسابقه واقعا سختي بود.»

او هــم مانند ســاري از هــواداران سپاســگزار­ي كرد: «در ابتدا فرصتهاي زيــادي نســاختيم امــا در نيمــه دوم موقعيتهاي زيادي داشــتيم. طرفداران هميشه با ما هســتند و اين نكته خوبي است. حاال بايد به فكر تمرين براي بازي بعدي باشيم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran