Iran Varzeshi

فكري: مگر از پاكي در فوتبال هم چيزي شنيدهايم؟

-

محمــود فكــري در آســتانه بازي با اكسين، باز هم به انگيزهاي اشاره ميكند كــه بازي با نفت مســجد ســليمان براي حريفان اين تيم به وجود ميآورد. فكري در همين رابطه ميگويد: «حريفان ما چه در ته جدول باشند چــه در باالي جــدول با تمام وجود و انگيزه مقابل ما بازي ميكنند. به هر حال ما تالش ميكنيم كه اكسين را شكســت بدهيم و با ۳ امتياز به مسجدسليمان برگرديم و به قهرماني نزديكتر شويم.»

او به صحبتهايي اشاره ميكند كه درباره ناپاكي ليگ در اين هفتهها بيان ميشود: «شما بگوييد از پاكي در فوتبال چيزي شــنيدهايم؟! حريفان مقابل ما كه ميرسند از تمام توانشان اســتفاده ميكنند اما در بازي مقابل حريفان ما دســت بــه اعتصابهاي صــوري ميزنند، بازيكنانشـ­ـان اعتصــاب ميكننــد، مربيانشــا­ن همراه تيم نيستند، به هر حال ايــن چيزها براي ما عادي شــده است. حتي بازيكنان حريف مقابل ما انگار از مواد تقويتي خوب اســتفاده ميكنند كه آن همه دوندگي دارند.»

فكري در مورد اينكه در هفته سي و يكم ليگ برتــر داوراني مثال فغاني قضــاوت ميكنند، ميگويد: «با انتخاب بهتريــن داوران حداقل در بخش داوري شــائبهها از بيــن ميرود اما در بخشهاي ديگر ممكن اســت شائبههايي وجود داشــته باشــد. اميدوارم در چهار بازي آخر ليگ دســته اول اتفاقات غيرفوتبالي رخ ندهد. به هر حال شرايط در صدر جدول بسيار حساس اســت اما در انتهاي جدول سقوط دو تيم قطعي شــده و حساســيت به اندازه صدر جدول نيست.»

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran