Iran Varzeshi

وضعيت قرمز در ميزان آدرنالين

-

مسابقات هفته سي و يكم ليگ دســته اول امروز (سه شنبه) برگزار ميشــود و دو تيم براي رســيدن به صدر با هم رقابت ميكنند و سه تيم ديگر هم در تب و تاب صعود به ليگ برتر هســتند. در اين هفته از رقابت ها، 5 تيم اول جدول ليگ رقابتي فشــرده با يكديگر خواهند داشــت. در اين سري از مســابقات، فقط دو تيم نفت مسجدسليمان و خونه به خونه براي صدرنشــيني با هم رقابت ميكنند. البته نفت مسجدسليمان اگر اين هفته در كرج بتواند اكســين البرز را شكســت دهد يا از حريف مســاوي بگيرد در آن صــورت همچنان در صدر جدول باقي ميماند اما در صورت باخت شــاگردان محمود فكري اين تيم خونه به خونه است كه در صورت پيروزي در انزلي مقابل ملوان انزلي به صدر جدول ميرسد هر چند ملوان حريف قدرتمندي است و شكار كردن قوي سپيد در آشيانهاش كار آساني نخواهد بود. اين مســابقه براي دراگان اسكوچيچ يك بازي خاص خواهد بود زيرا او كه با ملوان به فوتبال ايران معرفي شــد اكنون بايد مقابل تيم سابقش قرار بگيرد.

فصل گذشــته نادر دست نشان با تيم خونه به خونه از ملوان در انزلي امتياز گرفت و با همان مســاوي مانع صعود ملوان شد و اكنون اسكوچيچ مقابل ملوان و دست نشان قرار گرفته است!

فجرسپاســي تيم ســوم جدول ليگ به مصاف شــهرداري تبريز تيم چهاردهم جدول خواهد رفت. شــاگردان دينمحمــدي روي كاغذ خطر سقوط دارند و به همين دليل تالش ميكنند تا وضعيت خود را در جدول سامان بدهند.

نســاجي مازندران تيم چهارم جدول هم ميزبان ماشينسازي خواهد بود. ماشين سازي هم براي فرار از سقوط ميجنگد و شاگردان نكونام كار سختي مقابل سبزپوشان تبريزي خواهند داشت.

بادران تيم پنجم جدول هم كه شانس كمتري نسبت به ساير تيمهاي باالنشــين جدول براي صعود دارد به مصاف تيم رده ششمي مس كرمان ميرود. اين بازي هم ميتواند يكي از بازيهاي خوب اين هفته ليگ باشد.

برق جديد شــيراز اما بازي ســختي مقابل ايرانجوان بوشــهر دارد. ايرانجوان تالش ميكند كه ســومين تيم سقوط كننده نباشد و خودش را از رده شانزدهم باال بكشد. برق هم خيالش راحت است كه سقوط نميكند و در همان ردههاي يازدهم تا چهاردهم نوسان دارد.

تيمهاي دوازدهم و ســيزدهم جدول هم در ماهشــهر به مصاف هم ميروند. شــهرداري ماهشــهر ميزبان آلومينيوم اراك اســت. اين دو تيم هم در خطر ســقوط هستند و شايد مســاوي برايشان خيلي نتيجه بدي محسوب نشود.

نكتــه قابل تامــل اينكه حــرف و حديثهايي كه در مــورد برخي اشتباههاي داوري به سود يك تيم و همچنين شايعههاي امتياز فروشي بر ســر زبانها مطرح بود باعث شد كه كميته داوران بهترين داورانش را اين هفته به ليگ دسته اول بفرستد؛ از عليرضا فغاني كه در جام جهاني ۸10۲ روسيه سوت خواهد زد تا پيام حيدري ...و

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran