Iran Varzeshi

در بازيهاي باقيمانده تنها 3۱ بازيكن داريم

-

بعد از همه مشــكالتي كه صباي قم از سر گذراند در نهايت به ليگ دسته دوم ســقوط كرد. وضعيت فعلي صبا و سقوط زودهنگام ايــن تيم در كنار حساســيت پاييــن بازيهايي كه صبــا در هفتههاي پاياني پيش رو دارد، باعث شده بازيكنان با تجربه صبا در هفتههــاي باقيمانده در تمرينــات و مســابقات تيم شــان حاضر نشوند.

مسعود راشكي، سرمربي صبا با اشاره به همين موضوع بيان كرده كه تيمش در بازيهاي باقيمانده تنها ۳1 بازيكن دارد.

او در همين راســتا توضيح ميدهد: «تيم ما اصال شــرايط خوبي نــدارد و با بازيكنان جوانــان و اميدي كه من به تيم اضافه كردم، در مجموع ۳1 بازيكن داريم. بازيكنان باتجربــه ما هم كه در اين فصل هيچ پولــي دريافت نكردهاند، در تمرينات شــركت نميكنند و گفتهاند كه ما ديگر براي صبا بازي نميكنيم.»

او با بيان اينكه ساير اعضاي تيم هم ميخواستند ديگر در تمرينات صبا شركت نكنند، توضيح ميدهد: «اگر چنين كاري انجام دهيــم، ليگ يك به هم ميريزد. ما با بادران، ماشينسازي و فجرسپاسي بازي داريم كه دو تيم بــراي صعود ميجنگند و يكي براي فرار از ســقوط. به اين نتيجه رســيديم كه كنارهگيري در اين مقطع از فصل، ناجوانمردا­نه اســت. با بازيكنان تيم صحبت و آنها را راضــي كردم كه در اين چهــار ديدار، محكم بــازي كنند تا پيش وجدانمان راحت باشــيم و تيمهاي ديگر از نتايج ما متضرر نشوند.»

ســرمربي صباي قم تأكيد ميكند: «بازيكنــان هــم حق دارند، چــون هنوز درصــدي از قــرارداد خــود را دريافــت نكردهاند. رييس هيات فوتبال اســتان قم هم قــول داد چند بازيكن ردههاي اميد و جوانان را به فهرســت تيم اضافه كند كه اين كار را انجام نداد. ما ميتوانيم با همين ۳1 بازيكن در چهار مســابقه آينده بازي كنيم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran