Iran Varzeshi

فقط زمان را از دست داديم

- محسن كاوه

بايد ببينيم پــس از مجمع فوقالعــاد­ه چه چيزهايــي را به دست آورديم و در كنار آن برخي موارد را نيز از دســت داديم كه يكي از آنها انسجام كشتي بود كه با پردهدريها بين اهالي كشــتي ضعيف شد و مخالفان و موافقان اســتعفاي خادم به سمتي رفتند كه اين رشــته نبايد وارد آن فضا ميشد و البته پيشبيني بازگشت خادم را ميكــردم و به نوعي ما چيزي به دســت نياورديم، بلكه فقط زمــان طاليي را از دســت داديم.

در چند روز گذشته به دليل برخي هتك حرمتها در خانواده كشــتي ناراحت بودم و اين كار شايسته و خوبي نيست و شايد به ظاهر طرفداري از شخصي انجام ميشود اما اين روند در عين حال به ضرر همان شخص است.

بــا توجه بــه در پيش بودن بازيهاي آسيايي اگر هر شخصی به جاي خادم ميآمد كار سختي داشت و اين تغيير به هيچ عنوان به صالح كشــتي نبود و رســول خادم بايد به كارش ادامه ميداد.

در رابطــه بــا چالشهــا و مشــكالتي كه كشــتي طي يك ماه گذشــته پشت ســر گذاشت بايد آسيبشناســ­ي كنيم كه به چه چيزهايي رسيديم و با داليلي كه خادم براي استعفا داشت، چه چيزي عايد كشتي شد و از همه مهمتر اينكه از لحــاظ فني بايد فدراسيون براي برگزاري اردوهاي آمادگي تيم ملي برنامهريزي كند.

بايد قبول كنيم كه در سال گذشته اشــتباهات­ي داشتيم. اگر نپذيريم كه بهترين تيم كشــتي آزاد بــا تمــام موجوديــت در رقابتهاي قهرماني آســيا نايب قهرمان شد، دوباره تنزل خواهيم داشت.

 ??  ?? كارشناس كشتي
كارشناس كشتي

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran