Iran Varzeshi

شروع‌دختران‌نفت‌از‌امروز

-

تيم بســكتبال بانوان نفت آبادان بعد از چند بار لغو سفر باالخره پس از يك روز سرگرداني در فرودگاه، ايران را به مقصد اردن ترك كرد.

اعزام تيــم بســكتبال دختران نفت آبادان به مســابقات باشــگاهي غرب آسيا كه به دليل مشكالت بين پااليش نفت آبادان و وزارت نفت پس از چندين بار جابهجايي ساعت پرواز لغو شد، با تالش و پيگيريهاي وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون بسكتبال انجام شــد. پيگيريها و تالش بيشتر براي اعزام نفت آبادان زماني جديتر شــد كه اين اطمينان حاصل شد در صورت شــركت نكردن نماينده ايران در اين مســابقات، تيم باشگاهي نفت و فدراســيون بسكتبال با جريمههاي ســنگيني روبهرو ميشوند. در نتيجه پس از رايزنيهاي انجامشــده، اعزام دختــران بسكتباليسـ­ـت نفت قطعي شد.

نكتــه جالب توجهتر اين اســت كه برخي بازيكنان تيم به شــهرهاي خود برگشــته بودند اما بعد از اطالع رساني مسووالن تيم، خود را به تهران رســاندند و در نهايت اين تيم با پرواز ساعت 1 و ۰۳ دقيقه بامداد سهشنبه (1۲ فرورديــن) راهــي اردن شــد. نماينده ايــران در حالي ديروز راهي اردن شد كه از امروز بايد رقابتهاي خود را آغــاز كند؛ بــدون اينكه در كشــور ميزبان تمرين خاصي داشته باشــد. البته نفت آبادان تنها نماينده ايران نيست و كوشا سپهر سبالن نيز به نمايندگي از ايــران در رقابتهاي غرب آســيا حضــور دارد اما اين تيم صبح دوشنبه راهي مسابقات شد. در جريان اين رويداد، هفت تيم از چهار كشــور ايران، اردن، لبنان و فلسطين در دو گروه با هم رقابت ميكنند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran