Iran Varzeshi

تورس: در پایان فصل از اتلتیکو میروم

-

فرناندو تورس، اســطوره اتلتیکو مادرید گفتــه که در پایــان فصل از این تیم خواهــد رفت. این بازیکن که محصول آکادمی جوانان اتلتیکو است، دومین دوره حضــورش در این تیم را میگذراند. او گفت: «این آخرین فصل من در باشگاه اســت. حس کردم که باید بــه طرفداران بگویــم، چون آنها عشــق و عالقه بســیاری به من نشان دادهاند.»

این بازیکن 34 ســاله که تا پایان فصل قــرارداد دارد، در این فصل تنها در سه بازی در ترکیب ثابت قرار گرفته اســت. او گفته که یکی از دالیل اصلی رفتنش همین اســت: «ایــن برای من تصمیم آســانی نبود، اما بــا توجه به واقعیت و شــرایط، شــاید این بهترین تصمیم بود. به نظرم زمان مناسب ترک باشگاه فرا رسیده اســت. خداحافظی هرگز کار آسانی نیســت، اما میبینید که چه نقش کمرنگی در تیم دارم، پس شاید بهتر باشد که کنار بروم تا دیگران بیاینــد. حس میکنم هنــوز به عنوان فوتبالیست چیزی برای عرضه دارم. به نظرم به همین دلیل بود که این تصمیم را گرفتم. برایم خیلی ســخت است که برای دومین بار از تیم خداحافظی کنم. دوست داشــتم در همین تیم فوتبال را کنار بگــذارم اما نه اینطوری. از نظر فیزیکی و ذهنی آنقدر قوی هستم که بتوانم بیشتر به میدان بروم.»

باشــگاه اتلتیکو مادریــد هم در آخریــن بازی فصل در برابــر ایبار، که در ورزشــگاه خانگی اتلتیکــو برگزار میشــود، از تورس قدردانــی خواهد کرد. انریکه سرسو، رییس باشگاه گفته است: «فرناندو تورس شایسته بهترین خداحافظــی اســت. به همیــن دلیل مطمئنم که طرفداران در آن روز خاص کنار مــا خواهند بود. مــا میخواهیم کاری کنیم کــه آن روز برای خانواده اتلتیکو فراموشنشــ­دنی باشد، بهویژه برای فرناندو. درهای باشگاه همیشه به روی او باز خواهد بود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran