Iran Varzeshi

كمالوند با تراكتورساز­ي داخلي بسته

فراز‌كمالوند‌تا‌اواخر‌اســفند‌هم‌در‌مصاحبه‌هاي‌خود‌و‌در‌پاســخ‌به‌ســواالتي‌كه‌درباره‌احتمال‌بازگشــتش‌به‌تبريز‌شنيده‌ م ‌يشــد،‌مي‌گفت‌كه‌هم‌خودش‌تمايل‌به‌تمديد‌قرارداد‌با‌صنعت‌نفت‌دارد‌و‌هم‌مســووالن‌باشــگاه‌هميــن‌را‌مي‌خواهند.‌او‌ اما‌بعد‌از‌نخســتين

- بهناز مير مطهريان ‪Behnaz Mirmotahha­rian‬

شــرايط باشگاه صنعت نفت آبادان، با همه بيپوليها و كمبود امكاناتش براي فراز كمالوند يكــي از مطلوبتريــ­ن شــرايط ممكن اســت. كمترين باشگاهي پيدا ميشود كه مثل صنعت نفت آبادان اين چنين به كمالوند اختيار تام دهد و او بتوانــد حتي براي تيمهــاي پايه و تيمهاي ديگر اســتان هم تصميمگيري كنــد. واقعيت اين اســت كه كمالوند در آبادان بــراي تأمين موفقيت تيم بزرگســاال­ن صنعــت نفت آبادان، مانع از تمرين تيمهاي پايه اين باشگاه در زمين تمرين صنعت نفت شد و اجازه نداد تمرين تيم پااليشــگا­ه آبادان در زميــن صنعت نفت برگزار شــود. اختياراتي كه كمالوند در هيچ باشــگاه ديگري نخواهد داشت و از اين حيث معلوم است كــه او بيتمايل به ادامه همكاري با صنعت نفت آبادان نيست.

موضوعــي كه باعث ترديــد كمالوند براي ماندن شده اما اين است شرايط صنعت نفت اما اينطور نميماند. براســاس قانوني كه به تازگي وضع شــده، مديران پااليشگاه نفت آبادان با هر سابقهاي كه بازنشست شوند، تنها تا سقف 280 ميليون تومان ميتوانند پيش پرداخت داشــته باشند اما تا پيش از اجراي اين قانون اگر مديران در حال حاضر بازنشست شوند ميتوانند تا ،500 600 ميليون هم دريافتي داشته باشند. برهمين اســاس 3500 نفــر از مديران ارشــد، تصميم گرفتهاند خود را بازنشســت كننــد و از قضا دو نفر از اين مديران، دو تن از اعضاي هيأت مديره باشگاه صنعت نفت آبادان هستند.

با اين حســاب براي فصــل جديد هيأت مديره باشــگاه صنعت نفت آبــادان با تغييراتي جــدي همراه خواهد شــد و بر همين اســاس احتمال ماندن عيســي زاده در سمت مديرعامل اين باشگاه هم به شــدت كاهش خواهد يافت. اين تغييرات باعث شد تا فراز كمالوند براي رفتن مصممتر شــود. چرا كه معلوم نيست او تمايلي به همكاري با مديرعاملي جز عيسيزاده داشته باشد و مهمتر اينكه بعيد است هيچ مديرعاملي به اندازه عيسي زاده دست كمالوند را در صنعت نفت باز بگذارد.

به همين خاطر براســاس اخبار موثقي كه از آبادان شنيده ميشود، كمالوند جانب احتياط را گرفته و از حاال با تراكتورســ­ازان وارد مذاكره شــده و حتي قرارداد داخلــياش را هم با اين باشــگاه تبريزي امضا كرده تا در صورت اعمال تغييراتي كه در آبادان بــر خالف ميل كمالوند اســت، او راهي تبريز شــود. در غير اين صورت بماند. البته احتمال تغيير نكردن عيســي زاده و به تبع آن ماندن كمالوند در آبادان بسيار ضعيف اســت. تا آنجا كه او در راستاي مذاكرات خود با تراكتورساز­ي، علي عبدا... زاده را هم براي فصل بعد خواسته و او هم مذاكراتي با باشگاه تراكتور داشته است.

واقعيت اين است كه اين روزها سياستهاي يك بام و دو هواي كمالونــد برخي هواداران را ناراحــت كرده و اينكه او با مطرح كردن موضوع رفتنــش بعد از پيروزي مقابــل پيكان، اين برد را به كام هــواداران تلخ كرده، بــه هيچ عنوان به مــذاق آنها خوش نيامــده و در صورت ادامه ايــن رفتارها او در آبادان ديگر حمايت هواداران را هم نخواهد داشــت. همه اينها بيش از پيش ميتوانند فــراز كمالوند را براي رفتن از شــهر مادرياش مصمم كند.

واقعيت‌اين‌است‌كه‌كمالوند‌در‌آبادان‌ براي‌تأمين‌موفقيت‌تيم‌بزرگساالن‌ صنعت‌نفت‌آبادان،‌مانع‌از‌تمرين‌ تيم‌هاي‌پايه‌اين‌باشگاه‌در‌زمين‌تمرين‌ صنعت‌نفت‌شد‌و‌اجازه‌نداد‌تمرين‌تيم‌ پااليشگاه‌آبادان‌در‌زمين‌صنعت‌نفت‌ برگزار‌شود.‌اختياراتي‌كه‌كمالوند‌در‌هيچ‌ باشگاه‌ديگري‌نخواهد‌داشت‌و‌از‌اين‌ حيث‌معلوم‌است‌كه‌او‌بي‌تمايل‌به‌ادامه‌ همكاري‌با‌صنعت‌نفت‌آبادان‌نيست.‌

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran