Iran Varzeshi

مشكل شفر و چشمي حل شد

-

استقالل در حالي مشكيپوشان را با نتيجه 4 بر يك شكســت داد كه بين دو نيمه بازي اتفاقات عجيبي افتاد. در بين دو نيمه، شفر حرفهاي تندي زده بود كه برخيها عنوان كردند چشمي در مقام پاسخ گفته كه نبايد پست بازي او مدام تغيير كند. حتي چشمي در صفحه شخصياش از جدايي خبر داد اما مدتي بعد اعالم كرد كه صفحه او هك شــده اســت. روز دوشنبه در تمرين استقالل، چشمي و شــفر با هم صحبت كردند تا به اين غائله پايان دهند.

چشــمي مدتي اســت در تركيب استقالل هم در پســت هافبك دفاعي بازي ميكند و هم مدافع وسط. چشمي در حالــي از تغيير پســت خود ناراحت اســت كه بازيكناني مثل اميد نورافكن و فرشيد اسماعيلي هم شرايطي مشابه او را دارنــد اما نورافكن از اين بابت ابراز رضايت كرده است.

فرشيد اســماعيلي هم در خدمت تيم بوده و توانسته خواستههاي شفر را برآورده كند. روزبه چشمي در تيم ملي هم بهعنوان دفاع وســط استفاده شده و تقريبا اكثر مواقع در پســت خودش نيست.

به نظر ميرسد اين روزها چشمي كمي عصبي شده است. اين بازيكن در بازي با الريان عصبي نشان داد و بارها به دليل همين عصبي بودنش وارد جنجال و حاشيههاي بازي شد تا اينكه داور به اين بازيكن كارت زرد نشــان داد. روزبه از بازي با الهالل محروم است.

چشمي بايد بداند كه اگر نسبت به پســت بازياش هم اعتراضي دارد نبايد به اين شــكل مطرح كند. البته به نظر ميرســد با صحبتهاي شــفر مشكلي بين او و سرمربي آلماني استقالل وجود نداشته باشد.

چشمي يكي از مهرههاي با ارزش اســتقالل اســت و بايد قدر خودش را بداند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran