Iran Varzeshi

بخت بازي در جام جهاني را از دست ندهيد

- محسن ذاکری ‪Mohsen Zakeri‬

انتخاب 23 بازيكن نهايي تيم ملي براي جام جهاني بزرگترين دغدغه اين روزهاي كيروش است؛ بعد از دعوت شــجاعيان به يكي از اردوهاي ريكاوري، مشخص شد كه هنوز كيروش در انتخاب نفرات به تصميم نهايي نرســيده و با وسواس درحال تحليل عملكرد بازيكنان ليگ است. هفتههاي پاياني ليگ و البته بازيهاي حساس نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان ممكن است در انتخابهاي كيروش تاثيرگذار باشد و در آستانه اعزام تيم ملي به اردوي پاياني شاهد سورپرايزها­ي تازهاي باشيم.

همــه ميدانيم كه تيم ملي در بازي نخســت مقابل مراكش نميتواند از ســعيد عزتاللهي اســتفاده كند و اين بازيكن محروم اســت. از سوي ديگر در خط دفاع هنوز گزينه اصلي بازي كنار پورعليگنجي مشــخص نيست و كيروش روي چند بازيكن با وسواس درحال ارزيابي است. از سيدجالل حسيني و پژمان منتظري تا روزبه چشمي و خانزاده گزينههاي خط دفاع هســتند اما ممكن است در هفتههاي باقي مانده كيروش مدافع جديدي را به اين مجموعه اضافه كند.

با توجه به بازيهاي حساس باقي مانده در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا و البته بازيهاي لژيونرها بايد منتظر ماند و ديد كه آيا نفرات اصلي كيروش در دو سال اخير بدون آسيب ديدگي به اردوي پاياني ميرسند يا نه؟ كيروش حتما به جز نفرات اصلي كه طي اين مدت روي آنها حســاب باز كرده، گزينههــاي ديگري هم در ذهن دارد و همچنان بخت براي حضور در جام جهاني براي بازيكنان ليگي وجود دارد. همين مساله ميتواند به جذابتر شدن بازيها منجر شود و بازيكنان اگر بدانند كه سرمربي تيم ملي همچنان عملكرد آنها را تعقيب ميكند، با تالش بيشــتري در بازيهاي باقي مانده به ميدان ميروند و تا لحظه آخر بخت حضور در روســيه را از دســت نميدهند. از طرفي ساير بازيكنان حضور خود در تيم ملي را قطعي نميدانند و بايد تا لحظه آخر كه اسامي به فيفا ارسال ميشود، از موقعيت خود دفاع كنند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran