Iran Varzeshi

افتخاري: مذاکرات ما با شفر کامال مثبت بود

-

روز گذشــته ســالروز كسب نخســتين قهرماني اســتقالل در آســيا بــود. بــه همين دليــل افتخاري مديرعامــل اســتقالل صحبتهاي خود را با اشــاره به چنين اتفاق بزرگي شروع كرد: «در ابتدا سالروز كسب نخستين قهرماني استقالل در آسيا را به همه هواداران عزيز تبريك ميگويم. باشــگاه استقالل، باشگاهي است كه همواره پر از افتخار و روزهاي درخشــان بوده است. هم اكنون دو ســتارهاي كه روي ســينه بازيكنان حك شده نشــان از عزمت و بزرگي باشــگاه استقالل است و اميــدوارم بتوانيم با حمايت هــواداران عزيز به زودي سومين ستاره را هم به دست بياوريم.»

افتخاري در ادامه گفت: «هدف ما موفقيت در ليگ قهرمانان آســيا اســت. در جام حذفي هم دنبال كسب قهرماني هســتيم تا پس از سالها يك جام به هواداران عزيز هديه كنيم.»

مديرعامل باشگاه اســتقالل در ادامه در خصوص موضوع تمديد قرارداد ســرمربي اين تيم نيز گفت: «ما مذاكرات مثبتي با آقاي شــفر داشــتيم و هر دو طرف كامال براي ادامه همكاري عالقمند هســتند. صحبتها اما ادامه دارد و انشــاءا... به زودي قرارداد را هم تمديد ميكنيــم. در حال حاضر بازيهاي فشــردهاي داريم و تمركز همه ما به مســابقات حســاس پيشرو است. در زمان مناسب و با آرامش هم اين كار را انجام ميدهيم. هــواداران عزيز به خاطر دارند در نقــل و انتقاالت نيم فصل هم چنين بحثهايي مطرح شــد امــا در نهايت باشگاه و ســرمربي در زمان مناسب و با آرامش نفرات مورد نظر را جذب كردند.»

افتخــاري در پايان گفت: «قبــال هم اعالم كرديم و خود آقاي شــفر هم اعالم كــرده مذاكرات به صورت مستقيم و بيواســطه ميان مديرعامل و سرمربي انجام ميشود. موضع رسمي و اخبار حقيقي در اين خصوص نيز توســط افراد رسمي و سايت رســمي باشگاه ارائه ميشود و ســاير موارد فقط گمانهزني و شايعات است. همه اعضاي باشــگاه و تيم هدفي جز موفقيت استقالل ندارند. با تالش شــبانهروز­ي مسووالن باشگاه، كادرفني و بازيكنان از سختترين شرايط گذشتيم كه از زحمات همه آنها تشكر و قدرداني ميكنم. كادرفني همه تالش خود را براي موفقيت تيــم انجام ميدهد و بازيكنان از هيچ كوششي دريغ نميكنند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran