Iran Varzeshi

مونير الحدادي مقابل ايران بازي ميكند؟

-

مونير الحدادي كه در اسپانيا متولد شد و داراي يك پدر مراكشي است، در آكادمي جوانان بارسلونا، جايي كه او نخستين بازي حرفهاي خود را انجام داد، رشد كرد و حاال در آالوس عضويت دارد.

اين بازيكن در گذشته 15 دقيقه براي تيــم ملي اســپانيا به ميــدان رفته و حاال اميدوار اســت با موافقت فيفا، امكان بازي كردن براي تيم ملي مراكش را پيدا كرده و در جام جهاني براي اين تيم به ميدان برود.

قرار است به زودي و پيش از آغاز جام جهاني، جلســهاي اضطــراري در خصوص آينــده مونير الحدادي برگزار شــود تا اگر راي مثبــت بود، امكان حضور او در تركيب مراكش فراهم شود. مونير 22 ساله در يك بازي در مرحله جام ملتهاي اروپا در جدال با مقدونيه در سپتامبر سال ،2014 بهعنوان بازيكــن جايگزين به ميدان رفت و كمتر از 15 دقيقه بازي كرد. مونير الحدادي در اين باره ميگويد: «ايــن تصميم من بود و من ميدانستم كه چه كار ميكنم. از زماني كه كه جوان بودم در اســپانيا بازي ميكردم و بــازي كردن براي اين كشــور ايده من بود اما حــاال من با مــردم در مراكش صحبت كــردهام و به آنها گفتم كه ميخواهم اينجا بازي كنم.»حاال كميتــه انضباطي فيفا در حال مطالعه پيشــنهادي است تا قوانين در چنين مواردي انعطافپذير­تر شود. ويكتور مونتاگليان­ي در ماه اكتبر گفت: « حاال زمان مناسبي اســت تا ببينيم بدون صدمه زدن به فوتبــال، آيا راه حلي در اين مورد وجود دارد يا نه؟»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran