Iran Varzeshi

هدف ارزاني و ملبورن؛ حضور در آسيا

-

براي دنیــل ارزاني فصل با موفقیت ســپري ميشود. او که فصل قبــل تنها 6 بار براي ملبورن سیتي بازي کرده بود، این فصل به یك بازیكن ثابت در ترکیب این تیم تبدیل شده و نظرها را به سوي خود جلب کرده. ارزاني 19 ساله که هم مد نظر تیم ملي ایران است و هم اســترالیا، 15 بار براي ملبورن ســیتي در این فصل به میدان رفته، 2 گل به ثمر رســانده، 2 پــاس گل داده و 3 کارت زرد هــم گرفته. همیــن عملكرد باعث شده تا کارلوس کيروش هم بازي ایــن بازیكن جوان را بررســي کند و براي او شانس دعوت به تیم ملي را قایل شود.

ارزانــي در آخرین بازي خود براي ملبورن سیتي، 55 دقیقه در زمین بود و ســپس جاي خود را به فیتزگرالد داد. ارزانــي بازي قابــل قبولي به نمایش گذاشت اما براي حفظ نتیجه تعویض شد تا بازیكني با قابلیت دفاعــي به ترکیب ملبورن ســیتي اضافه شود. با احتســاب این 55 دقیقه، دقایق حضور ارزاني در ترکیب ملبورن سیتي به 938 دقیقه رسید.

او کــه مــورد توجــه رسانههاي ورزشــي استرالیا هم قــرار دارد فعال تصمیمي براي بازي در ایران یا استرالیا نگرفته. به نظر ميرسد ارزاني منتظر است تا ببیند کدام یك از این 2 تیم ملي او را زودتر به اردو دعــوت ميکنند و پس از آن تصمیم نهایياش را خواهد گرفت. دنیــل البته این روزها هدف دیگــري هم دارد. تالش براي کسب سهمیه حضور در پليآف لیگ قهرمانان آســیا. اتفاقــي که با توجــه به رده سوم این تیم در لیگ استرالیا چندان هم دور از دســترس ارزاني و هم تیميهایش نیست.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran