Iran Varzeshi

استراحت‌کمال‌و‌سیدجالل،‌مسلمان‌و‌منشا‌روي‌نیمكت

-

تركيب پرسپوليس حدود 80 دقيقه قبل از شــروع بازي بــا پارس جم اعالم شــد. از آنجايي كه پرســپوليس قبل از بــازي ديروز قهرمان شــده حدس زدن تركيــب اصلي اين تيم مقابل پارس جم دشوار بود اما حاال كه عكسهاي تمرين روز سهشــنبه را مرور ميكنيد مشخص ميشــود مثل هميشــه آنهايي كه كاور به تن داشــتند ذخيره بودنــد! در بين بازيكنــان اصلي، برانكــو فقط به دو نفر اســتراحت داد و برخالف تصور تركيب تيمش را مثل ديدار با سايپا نچيد.

ســيدجالل حســيني و كمــال كاميابينيـ­ـا بازيكناني بودنــد كه ديروز نيمكتنشين شدند ضمن اينكه ماهيني به خاطر مصدوميت از تركيب خارج شد.

از جمــع نفــرات هميشــه ذخيره شانس به رسن، مصلح و نوراللهي رو كرد تا در تركيب اصلي باشــند اما مسلمان و منشا باز هم نيمكت نشين شدند.

ســيامك نعمتي هم كــه در چند بــازي اخير جــزو بازيكنــان اصلي بود نيمكت نشــين شــد اما هم ربيع خواه هم احمدزاده هم شــجاع كــه به نوعي بازيكنــان محبــوب برانكو به حســاب ميآيند در تركيــب اصلي قرار گرفتند. در بازي ديروز انصــاري باز هم در دفاع چپ بازي كرد و ربيعخواه هافبك دفاعي ماند ضمن اينكه اميري در خط حمله به ميدان رفت.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran