Iran Varzeshi

برايبرانكو­الجزيرهواا­لهليفرقيند­ارد

-

دوشنبه و بعد از سوت پايان بازي پرسپوليس - السد حول و حوش ساعت 21:20 تا 21:25 مشــخص خواهد شد كه تيم برانكو در گروه آسيايي خودش صدرنشــين شــده يا بهعنوان تيم دوم صعود ميكند. بازي صدرنشــيني گروه اول رقابتهــا هم بيــن الجزيره امارات و االهلــي عربســتان از ســاعت 19 به وقت محلــي(03:81 به وقــت تهران) آغاز خواهد شــد و پايان اين دو مسابقه همزمان خواهد بود. الجزيره 8 امتيازي چنانچه بتواند در خانه با نتيجهاي بهتر از 2 بر يك االهلي عربستان را شكست دهد با نماينده سعودي هم امتياز شده و با توجه به بازي رودررو، صدرنشــيني ميليمتري خواهد داشت اما براي برانكو و پرســپوليس رودررويــي بــا هر يك از ايــن دو تيم تفاوت زيــادي نخواهد داشــت. درست است كه پرسپوليس در صورت صدرنشــيني و البته برخورد به الجزيره، در بازي برگشــت در تهران از حريف ميزباني خواهد كرد اما شــرايط االهلي مثل فصل قبل نيست. تيمي كه با هدايت ســرگي ربروف به پرسپوليس برخورد كرد بسياري از ستارههاي فصل قبلش مثــل لئوناردو برزيلي و ســوما ســوري را در اختيار نــدارد و حتي در بازي اخيرش مقابل تراكتورســ­ازي نه چنــدان با انگيزه بــا پنالتي بر باد رفته كياني به بازي برگشــت و در نهايت به پيروزي رسيد.

الجزيــره هــم نشــان داد كيفيت پاييني بخصوص در خــط دفاعي دارد و در فاز دفاعی بشــدت ضعيف اســت. چنانچــه نمايش اين تيــم در تبريز را مرور كنيد مشــخص ميشــود چطور تيمي با شايســتگيه­اي دروازهبانش و كمي خوششانسي با 8 امتياز صعودش را قطعي كرده است.

مطمئنا پرســپوليس دوست ندارد مثل ســال گذشته در كشــور ثالث به ميدان بــرود و در مقطعي كه بازيكنان مليپوش مــدام بين اردوهــاي ملي و بازيهــای باشــگاهي در رفــت و آمد باشــند با پروازهاي طوالني خسته شود اما واقعيت اين اســت كه شكست دادن و حذف كردن االهلي هم دشــوارتر از الجزيره نخواهد بود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran