Iran Varzeshi

مربي صربستاني اگر خوب باشد، ميماند

-

نایب رییــس بانوان تیرانــداز­ي ميگوید که مربــي صربســتاني تیم ملي تیراندازي یک هفته در ایــران ميماند و اگر شرایط فراهم باشد با او تا بازيهاي آسیایي جاکارتا قرارداد خواهند بست.

بدرالملوك کهرنگي، نایــب رییــس بانــوان فدراسیون تیراندازي در مــورد مربي جدید تیم ملــي ميگوید: «این سرمربي روز گذشــته معارفه شد و قرار است یک هفته در ایران بماند.

باید ببینیم که شرایط ما با او و خواسته او از ما چیســت. اگر هر دو طرف شــرایط را بپذیرند تــا بازيهاي آســیایي جاکارتا با او قرارداد ميبندیم و اگر در بازيهاي آســیایي از عملکرد او رضایت داشــته باشیم قطعا با او ادامه همــکاري خواهیم داد. مربیان تیم ملي اینانلو و طالبي نیز بهعنــوان کمک مربي در کنــار او فعالیت خواهند کرد.»

نایب رییــس بانوان فدراســیون تیراندازي در ادامــه در مــورد کمبود مهمــات در اردوي تیــم ملي نیز ميگوید: «ما هیچ محدودیــت و کمبــودي از نظر فشــنگ و ساچمه نداریم. گاهي اوقات براي جبران آن ورزشــکارا­ن را به خارج از کشــور اعزام ميکنیم اما در داخل هیچ کمبودي از این لحاظ نداریم.»

او در پاســخ به این سوال که آیا به تعداد کافي ســاچمه و فشنگ در اختیار ورزشکاران در اردوي تیم ملي قــرار ميگیرد یا خیر نیز توضیــح ميدهــد: «من تخصصــي در اینکه چه تعداد ســاچمه و فشــنگ باید در اختیار ورزشــکارا­ن قرار بگیرد، ندارم اما هر تعدادي که مربي از ما درخواســت کرده اســت را در اختیار او قرار دادهایم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran