Iran Varzeshi

رحيمي: اگر لژيونر نداشتيم مربي خارجي نميگرفتيم!

-

رییس فدراســیون هندبال ميگوید قیمت دالر هرچقدر هم که شــود، بازهم اولویــت ما انتخــاب یک مربــي خوب خارجي است.

علیرضــا رحیمي در مــورد آخرین شــرایط از انتخاب ســرمربي جدید براي تیــم ملي هندبــال ميگویــد: «کارنامه 3-4 گزینه را بررســي کــرده و تقریبا به جمعبندي رســیدهایم. موضوع اصلي این است که اکثر مليپوشان ما لژیونر هستند و مــا باالجبار باید گزینهاي انتخاب کنیم که دانشــي باالتــر از مربیــان تیمهاي باشگاهي مليپوشان ما داشته باشد.»

او در پاســخ بــه این ســوال که با افزایش قیمت دالر در روزهاي اخیر بازهم به دنبال جذب مربي خارجي هســتید یا خیر، نیز ميگوید: «قیمت دالر هرچقدر هم که باشد بازهم اولویت ما گزینه خوب خارجي است. اعتقاد من این است که باید مربي ســطح باال بیاوریم و انتخاب چنین گزینهاي هم هزینه دارد. اگر بازیکنان ما در لیگهاي معتبر اروپایي حاضر نبودند شرایط فرق ميکرد.»

رییــس فدراســیون هندبــال ادامه ميدهــد: «فعال لیگهــاي اروپایي تمام نشده است و مربیان خوب، آزاد نیستند. پیــش از این با یک مربي اســپانیای­ي به توافــق رســیده بودیم کــه در نهایت او اعالم کــرد نميتواند به ایــران بیاید. در شرایط کنوني روي گزینههایي از اسپانیا، آلمان، سوئد و مونتهنگرو متمرکز شدهایم و تــالش ميکنیم با یک نفــر از آنها به توافق برســیم. اردوهــاي تیم ملي هم از اردیبهشت آغاز ميشــود و اگر سرمربي خارجي تا آن زمان انتخاب نشــود، کار با مربیان ایراني شروع خواهد شد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran