Iran Varzeshi

ميتوانم كنار الكازت بازي كنم

-

پيــر امريــك اوباميانــ­گ از آرســن ونگر خواســته كه او را در كنار الكســاندر الكازت بازي دهد. اوباميانگ در هفــت بازي اول خود براي آرسنال شش گل زده اما حضور او باعث شــد الكازت نيمكتنشين شــود و الكازت بعدتــر هم مصدوم شــد. او به ميادين برگشــته اما به نظر ميرســد كــه بيشــتر از او در ليگ اروپا اســتفاده ميشود، جايي كــه اوباميانگ به دليــل حضور در بوروســيا دورتموند حق بازي ندارد. الكازت در دو بــازي اخير در ليگ برتر نيمكتنشين بوده است.

اوباميانگ گفته است: «اميدوارم كه فرصت اين را پيدا كنيم كه با هم بازي كنيم. اين چيزي است كه در هنــگام ورود به تيم گفتم. ســبك بــازي ما متفاوت اســت و به نظرم ســبك ما مكمل همديگر است. او بازيكــن خيلي خوبي اســت و فرد بسيار مهرباني اســت. ما در فرانسه رقيب هم بوديم اما حاال دوست هم هســتيم و اميــدوارم بتوانيم با هم بــازي كنيم و گلهاي بســياري به ثمر برسانيم.»

الكازت از زمــان بازگشــت به ميادين فــرم خوبي نشــان داده و در بازي با زســكا مسكو دو گل زد. ونگر پس از بازي او مقابل اســتوك گفت كه ميتوانــد از هر دو مهاجم در كنار هم اســتفاده كند، هرچند كه به اين ترتيب اوباميانگ احتماال مجبور ميشود به كناره ميدان برود. او گفت: «بلــه، فكــر ميكنم آنها بتوانند با هم بازي كنند. اوباميانگ بخش زيادي از دوران بازياش را در ســناتين در سمت چپ بازي كرده اســت. او در دو ســال اول حضــور در بوروســيا دورتموند هم به دليل حضور روبرت لواندوفسكي در سمت چــپ بازي ميكرد. پــس از آن كه لواندوفســ­كي به بايرن مونيخ رفت او به مركز خط حمله منتقل شد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran