Iran Varzeshi

پژمان نوري در نزديكي نيمكت ملوان

-

ملــوان روز سهشــنبه و در بازي حساس هفته سي و يكم در برابر خونه به خونه بابل به يك برد باارزش دست پيدا كرد و با 49 امتياز در رتبه ششــم جدول قرار گرفت.

ايــن تيــم در روزي برابــر خونه بــه خونه به پيروزي رســيد كه پژمان نــوري كاپيتان ۷۳ ســالهاش يكي از بهترينهاي تيمش بود. او در اين بازي با وجود ســن و سال باال همان بازيكن دونده و جنگنده بود كه با اســتفاده از تجربــه بااليش نقش اصلــي را در برد تيمش ايفا كرد.

او با يك پاس زيبا پايهگذار پنالتي و تــك گل ملــوان در اين بــازي بود. نوري كه ســابقه بازي در پرسپوليس، اســتقالل و تيم ملي ايــران را در كنار ســالها حضورش در ملوان انزلي دارد يكــي از گزينههايي اســت كه نامش براي رسيدن به نيمكت ملوان انزلي در آيندهاي نزديك به گوش ميرسد.

او البته به واســطه سالها حضور در ســطح اول فوتبــال ايــران و كار كردن با مربيان مطرح و كاربلد تجربه الزم را بــه دســت آورده ضمن اينكه او به واســطه ســالها حضــورش در ملوان پايگاه محكمــي ميان هواداران انزليچي دارد.

به نظر ميرسد نقشهها و روياهايي كه او براي رسيدن به نيمكت ملوان در سر دارد ميتواند محقق شود آن هم در شرايطي كه در حال حاضر فضاي كلي به نفع مربيان جوان است.

در حــال حاضــر بازيكنــان هم نســل پژمان نوري مثل علي كريمي، جــواد نكونام، رضا عنايتي و بســياري ديگــر توانســتها­ند كار مربيگــري را آغــاز كننــد و مــورد حمايــت كلي جامعه فوتبال هم هســتند. اين نشان ميدهد كه پژمان نــوري نيز ميتواند آرام آرام ســكان هدايــت ملــوان را به دست بگيرد.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran