Iran Varzeshi

تمديد‌قرارداد‌با‌بخشش‌جرايم

-

پرســپولیس فصل آینده را هم با چالش محرومیــت از نقل و انتقاالت آغاز خواهد کرد و این مســاله باعث شــده تا مســووالن تیم به دنبال راهي براي تمدید قرارداد با بازیکنان فعلي باشــند. در این راه البته مشکل اساسي جرایمي بود که برخي بازیکنان را براي نشســتن پاي میز مذاکره با دلسردي مواجه کرده بود. بازیکنان پرسپولیس در صحبتهاي خصوصي خود با اشاره بــه جرایمي که برخي از آنها حتي تا نزدیک به 150 میلیون نیز ميرســید، از این مانع براي تمدید قرارداد صحبت ميکردند. بازیکنان پرســپولیس طي روزهاي اخیر با بهانه جرایمي که باشگاه پیش از این براي آنها در نظر گرفته بود، از مشــکل خود بــراي تمدید قرارداد صحبــت ميکردند که با واکنش مناسب باشگاه همراه شده است.

حمیدرضا گرشاســبي سرپرســت سرخپوشــان اما با حضور در محل تمرینهــای این تیم پیش از جدال مقابل الســد وعــده دلگرم کنندهاي به بازیکنان داد. سرپرست باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط این تیم و حس اعتماد دوطرفهاي که بین باشــگاه و بازیکنان وجود داشته و دارد اعالم کرد در صورت حضور بازیکنان مدنظر در جلســه تمدید قرارداد با باشگاه، جرایم آنها بخشیده خواهد شد.

سرپرست سرخپوشان با اعالم اینکه کامال از نگراني و ناراحتي بازیکنان بابت جرایمي که از زمان مدیریت قبلي وجود داشته اطالع دارد، به آنها این امیــدواري را داد تا در صورت حضور در پاي مذاکــره تمدید قرارداد، کمال همکاري باشگاه براي بخشودگي جرایم انتظار آنها را خواهد کشید.

موضوعي که باعث واکنش مثبت بازیکنان نیز شد و آنها از این مساعدت مســووالن باشگاه تشکر کرده و این مســاله ميتواند امیدواري براي تمدید قرارداد و عبور از چالش محرومیت نقل و انتقاالتي را براي ســرخها افزایش دهد.

پرســپولیس در حال حاضر به دنبال تمدید قرارداد با نفراتي مثل کمال کامیابينیا، وحید امیري، فرشــاد احمدزاده و محســن مســلمان بهعنوان نفرات اســکلت اصلي خود اســت و این پروســه طي روزهاي آتي استارت خواهد خورد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran