Iran Varzeshi

چرخش براي ثبت پانزدهمين گل فصل

-

رقابتهــاي لیگ هلند موســوم به اردي ویژه جمعه شــب وارد هفته سي و یکم شد. در نخستین بازي هفته تیم هراكلــس میزبان آلکمار بود. در این بازي مطابق انتظار آلکمار رده سومي كار چندان ســختي مقابل میزبان خود نداشــت و توانست با نتیجه قاطع 3 بــر صفر حریف را از پیش رو بردارد.

علیرضــا جهانبخــش، وینگــر ایرانــي آلکمار كه درخشــان تریــن ســتاره هفتههاي اخیر تیمش به شمار ميرود، در این بازي هم روي یکي از گلها اثر مســتقیم گذاشت و ســومین گل تیم آلکمار را بــه زیبایي هرچه تمامتر با پــاي غیرتخصصي خــود وارد دروازه هراكلس كرد. جهانبخش با این گل 15 گله شد و پشت سر فران سل قرار گرفت تا فاصله خود را با آقاي گل اردي ویژه كمتر كند.

ایــن چهارمیــن بار در تاریخ است كه هر 2 بازیکن تشــکیل دهنــده زوج خط حمله تیــم آلکمار به 15 گل زده در طول فصل ميرسند. مليپوش ایراني آلکمار حاال با این گل فوقالعادها­ي كه به ثمر رســانده، از لحاظ روحي بهتر از هفتههاي قبل اســت و كماكان شایستگي خود را براي یــك انتقال بزرگ پس از پایان فصــل و احتماال بعد از جام جهاني به رخ تیمهاي اروپایي ميكشد. جهانبخش در جدول پاســورهاي لیگ هلند هم بــا 11 پاس گل نفر سوم اســت و در صورتي كه 3 هفتــه پایاني لیــگ را به شکلي شگفت انگیز پشت سر بگــذارد، حتي ميتواند هر 2 عنوان بهترین گلزن و بهترین پاســور لیگ فوتبال هلند را تصاحب كند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran