Iran Varzeshi

الهه احمدي: ماكسيموويچ يكي از بهترينهاي دنياست

-

تيرانــداز المپيكي ايــران ميگويد جمع همه عوامل اســت كه كمك ميكند شــرايط بهتر شــود، در حال حاضر مهم اين است كه ماكسيموويچ شرايط تيم ملي را پذيرفته است و ميخواهد با همين شــرايط در كنار ما ادامه دهد.

الهه احمدي در مورد آغاز اردوهاي خود در تيــم ملي تيراندازي ميگويد: «تمريناتم را شروع كردم. از ششــم فروردين ماه به اردوي تيم ملي آمدم. قرار است اين اردوها به صورت پيوســته برگزار شود. سال ســختي را داريم، مســابقات قهرماني جهان و بازيهاي آسيايي جاكارتا را پيش رو خواهيم داشت.»

او با اشــاره به حضور مربي صربســتاني تيــم ملي تيراندازي ادامه ميدهد: «اين مربي صربســتاني روز چهارشنبه به تمرين تيم ملي آمد و مراســم معارفه برگزار شــد. البته اين مربي اكثر مليپوشــان را به ســبب حضور در تورنمنتهاي بينالمللي ميشــناخت. در حد معمول خود را معرفي كرديم و تمرينات ما را از نزديك شاهد بود. قرار است كه برنامه و نظر خود را اعالم كند.»

تيرانــداز المپيكــي ايــران همچنيــن ميگويد: «براي بهتر شدن شرايط اردوها، تنها يك عامل تاثيرگذار نيست، جمع همه عوامل است كه كمك ميكند شرايط بهتر شود. اين مربي صربســتاني يكي از بهترين مربيان دنيا است. قهرماني المپيك را در كارنامه خود دارد و همچنين بارها در رقابتهاي جهاني قهرمان شده اســت. دختر او نيز كه شــاگردش بوده است، نايب قهرمان المپيك است.»

دارنده مدال برنــز 10 متر تفنگ تيمي ادامــه ميدهد: «مهم اين اســت كه در حال حاضر ماكسيموويچ شــرايط ما را درك كرده اســت و ميخواهد با همين شــرايط در كنار ما ادامه دهد. شــرايط كشــور ما از نظر مالي و موقعيتي، متفاوت و خاص اســت. يكســري عوامل هست كه اكثر كشورها ندارند و راحت نميتوان در آن كار كرد، ولي میشود كار كرد و ماكســيموو­يچ قبول كرده است كه در كنار ما باشد.»

احمــدي هدفش را رســيدن بــه مدال المپيك عنوان ميكند: «حضور ماكسيموويچ، خواست ورزشكاران و ساير عوامل در كنار هم ميتواند باعث موفقيت شــود. هر ورزشكاري هدف يا خواست متفاوتي دارد. هدف من اين اســت كه به مدال المپيك برسم. راه سختي پيــش رو دارم، فراز و نشــيب زيادي خواهم داشــت و بايد بــا پذيرفتن همه ســختيها و حواشــي كه هست در كنار مربيان كار كنم تا به هدفم برسم.»

احمــدي در مــورد حضــورش در جام جهاني كره جنوبي نيز توضيح ميدهد:« اين سومين دوره مســابقات جام جهاني در سال 2018 اســت اما براي ما نخســتين رقابت و از اين جهت براي ما بســيار مهم اســت. در دو مســابقات قبل از اين ســال ميالدي در مكزيك و ســيدني ركوردهاي بســيار بااليي ثبت شــد و اين نشــان ميدهد كه حريفان ما بســيار تمرين كردهانــد و با قدرت هر چه تمامتر پيش ميروند. ما كمي به سبب حضور در مســابقات نسبت به حريفان عقب هستيم اما وقت زيادي تا بازيهاي آســيايي داريم و رقابتهاي تداركاتي بــراي ما در نظر گرفته شده است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran