Iran Varzeshi

سيامك صالحي سرپرست هيات بوكس خوزستان شد

-

بعــد از تغيير و تحوالت متعدد در فدراســيون بوكس حاال حكمي جديد از سوي حســين ثوري رييس فدراسيون صادر شده كه براساس آن سرپرست جديدي براي هيات بوكس خوزستان انتخاب كرده است.

بر اســاس اين حكم كه حســين ثوري رييس فدراســيون بوكس آن را صادر كرده، ســيامك صالحي بهعنوان سرپرست هيات بوكس خوزستان منصوب ميشود.

ســيامك صالحي تا مدتــي قبل عضو هيات رييســه فدراسيون بوكس بود اما حاال با حكــم رييس جديد فدراســيون بهعنوان سرپرســت هيات بوكس خوزستان منصوب ميشود و بايد براي فعاليت در اين رشته در خوزستان راهي اين استان شود.

حسين ثوري از مدت زماني كه بهعنوان رييس فدراســيون وارد بوكس شده احكام مختلفي را براي افراد متعدد صــادر كرده كه از جمله آنهــا ميتوان به انتخاب نايــب رييس و دبير فدراسيون و همچنين سرمربي تيم ملي جوانان اشاره كرد. اين نخستين بار است كه او بعد از انتخابش يكي از روساي هياتها را تغيير ميدهد.

ســيامك صالحي از قهرمانان بوكس ايران است كه حاال با ورود به هيات خوزستان ميتواند منشا خير ورزشكاران اين رشته در اين استان باشد. فراگير شدن بوكس در استانها به نظر ميرسد بايد يكي از اهداف مهم حسين ثوري باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran