Iran Varzeshi

صالح مقابل رم

-

قرعهكشــي مرحلــه نيمهنهایي ليگ قهرمانان برگزار شــد و محمد صالح، ستاره مصري ليورپول با قرعه رویایي روبهرو شــد و باید با تيم سابق خود یعني رم بازي كند. صــالح خاطرات خوبي از بازي در رم دارد و در حقيقت در این تيم ایتاليایي بود كه اوج گرفت. صالح 25 ســاله كه در صدر جدول گلزنان ليگ برتر قرار دارد، گفت: «خاطرات خوبــي از تيم رم دارم و با بازیكنان این تيم نيز خيلي صميمي هســتم و هنــوز با این بازیكنان در ارتباط هســتم. دو سال در تيم رم بودم و در این تيم با بازیكنان خوبي كه داشــتيم روزهاي خوبي را سپري كردیم و جو خيلي خوبي هم در رختكن داشــتيم و حاال باید برابر آنها بــه ميدان بروم. در تيم رم با فرانچســكو توتي خيلي دوست بودم. او بازیكن فوقالعادها­ي محســوب ميشود و همه چيز دارد. خيلي منتظر هســتم تا در این دیدار فرصتي باشــد تــا قبل از بازي یا بعد از آن با توتي دیدار كنم.»

محمد صالح ایــن فصل به ركورد 50 گل و پاس گل در تمامي رقابتها رســيده اســت. این بازیكن مصري تاكنون ۹3 گل به ثمر رســانده و 11 پاس گل نيز براي هم تيميهایش فراهم كرده است.

بازيهــاي رفــت نيمه نهایــي ليگ قهرمانان، چهارم و پنجم اردیبهشت برگزار ميشود. یك هفته بعد تيمها در دیدارهاي برگشت به مصاف هم ميروند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran