Iran Varzeshi

آليسون: نميخواهيم اينجا متوقف شويم

-

دروازهبــا­ن تيم ملــي برزیل ميگوید از حضور در رم خوشحال است و به فكر رفتن به تيمي دیگر نيست. آليســون دروازهبان برزیلي رم در ایــن فصل عملكرد بســيار خوبي داشــته و همين باعث شده است تا زمزمه پيوســتن او به تيم رئال مادرید شنيده شود.

آليســون بكر بــا اشــاره به قرعهكشــي نيمهنهایــ­ي ليــگ قهرمانــان گفت: «ليورپــول االن در شرایط بســيار خوبي قرار دارد ولــي مصمم هســتيم تــا بهترین بــازي خودمان را برابر آنها نشــان دهيم و بتوانيم راهي فينال شویم. خوشحال هستيم كه در این دیدار با محمد صالح بازیكن ســابقمان دیدار خواهيم داشت. شكست دادن بارســلونا یكي از اتفاقــات تاریخي در تيم ما بود و جــو فوقالعادها­ي در ورزشــگاه ما ایجاد شــد ولي ما نميخواهيم اینجا متوقف شــویم و فكر كنيم كه كارمان تمام شــده اســت. باید بتوانيم ليورپول را نيز شكســت دهيم و به مرحله نهایي برسيم. این تنها هدفي است كه در نيمهنهایي دنبال ميكنيم.»

او در ادامــه درباره زمزمههاي رفتــن به تيمي دیگر گفت: «من از حضور در تيم رم خوشحال هستم و توافقاتي را نيز با این تيم داشــتم تا در اینجا بمانم. دوســت دارم از تجربــه حضور در ليــگ قهرمانان اســتفاده كنم و نميخواهم به فكر رفتن به تيمي دیگر باشم.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran