Iran Varzeshi

بنيتس: خستگي آرسنال مزيتي براي ما نيست

-

رافائل بنيتس مربي نيوكاســل گفت آرسنال شانس اول پيروزي در دیدار امروز دو تيم اســت تا به این نگرش كه خستگي حضــور در ليگ اروپا باعــث افت این تيم ميشــود، پایان دهد. نيوكاســل سه بازي آخر خود را برده اما تساوي 2 بر 2 آرسنال در زسكامســكو كــه براي صعودشــان به نيمهنهایي كافي بود، به روند شش پيروزي متوالــي تيم آرســن ونگــر در رقابتهاي مختلف پایان داد.

با وجود آنكه احتماال آرســنال نتواند از طریق ليگ برتر ســهميه ليگ قهرمانان را بگيــرد اما مربي اســپانيای­ي آنهــا را از تيمهاي مدعي ليگ ميداند: «آرسنال یكي از تيمهاي طراز اول فوتبال انگليس اســت. این تيم بزرگ بازیكنان خيلي خوب و یك مربي فوقالعاده و باتجربه دارد. براي همين اســت كه ســالها در اروپا بازي كردهاند. پارسال ســهميه ليگ قهرمانان را نگرفتند و امسال هم شاید نگيرند اما در نيمهنهایي ليگ اروپا بازي ميكنند و این گویاي همه چيز است. اگر ميگویم شانس پيروزيشان بيشــتر اســت، بازي رواني نيست، واقعيت است. در عين حال تيمم، بازیكنانم و جوي كه ميتوانيم در استادیوم خودمان درست كنيــم را بــاور دارم. مطمئنــم ميتوانيم شكستشان دهيم.»

آرسنال پنجشنبه در روسيه بازي كرده و ونگر مجبور اســت در كمتر از 72 ساعت بازي كند آن هم بعد از ســفري طوالني و سخت. بنيتس اما نظر دیگري دارد: «وقتي شما دایما سفر ميكنيد مربيتان ميگوید ما كمي خسته خواهيم بود اما خود من این تجربه را دارم، اگر در ليگ قهرمانان یا ليگ اروپا حضور دارید حتمــا تيم بزرگتري در اختيارتان است. مثل پير امریك اوباميانگ كه به روســيه نرفته و سرحال در دسترس اســت. شــاید بعضيها خسته باشــند اما بازیكناني در این سطح به دو بازي در هفته عــادت دارند. فكر نميكنــم امتياز بزرگي براي ما باشد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran