Iran Varzeshi

دفاعيه جاللي: بهترين نتيجه را گرفتهايم

-

«ما با مجيد جاللي برنامه ســه ســاله داشتيم و مطمئنا به همكاري با ايشــان ادامه خواهيم داد.» اين را كه مديرعامل پيــكان گفت، جاللي هم در صدد دفــاع از خودش برآمد تا شايد دور شدن ســهميه آسيا از دسترس پيكان را توجيه كرده باشد: «ما براســاس ظرفيت خودمان اين نتايج را گرفتيم. با توجه به بودجهاي كه به باشــگاه اختصاص داده شده، ايــن عاليتريــن نتيجــهاي بود كه ميشد در اين فصل كسب كرد. اگر چه هنوز دو بازي ديگر باقي مانده و ما همه سعي و تالشمان را ميكنيم تا حداكثر امتيازات را كسب كرده و جايگاهمان را بهبود ببخشيم.»

مجيــد جاللي كه در نشســت خبــري بعد از بــازي با اســتقالل خوزســتان صحبــت ميكــرد، صحبتهايش را با اشاره به بيبرنده مانــدن همين بازي ادامــه داد: «به طور كلي ما بــراي مقابله با اينجور بازيها از اول تيممان تجهيز نشــد. نفت آبــادان و ســپيدرود 4 امتياز از ما گرفتند. اســتقالل خوزســتان هم بــا همين روش 4 امتيــاز از ما گرفــت. واقعيــت اين اســت كه ما واقعــا نميتوانيم مقابل تيمهايي كه بيقاعده بازي ميكنند، بازي خوبي انجام دهيم. اين روش بازي به نوعي يك بازي بيقاعده اســت كه شايد باعث شود حريف به آنچه ميخواهد برسد اما ما نميتوانيم تأثيرات خوبي در جريان بازي بگذاريم.»

سرمربي پيكان سپس در پاسخ به خبرنــگاري كه دليل عصبانيت او از نحوه بازي اســتقالل خوزســتان را پرســيده بود، گفت: «شــاكي و عصباني نيستم. آنها روش بازيشان اينطور بود. ايراد از ماست كه توانايي مقابله با روش بازي چنين تيمهايي را نداريم.

حريف ما از اين نوع نحوه بازي نتيجه ميگيرد و طبيعي اســت كه آن را ادامــه ميدهــد اما مــا واقعا نميتوانيــ­م مقابل ايــن روش بازي كاري از پيــش ببريــم. دليلش هم اين است كه ســالح الزم را نداريم. شــما نگاه كنيد حريفاني كه با اين روش بــازي ميكنند، كجاي جدول هستند. ما مقابل اين تيمها فقط در دو بازي رفت و برگشــت يك امتياز گرفتيم.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran