Iran Varzeshi

تالش بينتيجه ارزاني و شكست ملبورن

-

دنيل ارزانــي همچنان اميدوار اســت به تيم ملي ايران دعوت شود. بخصوص بعد از اظهارنظــر چند روز قبل كــيروش كــه گفته بود بازيهاي او را بررســي ميكند.

ارزاني در هفته بيست و هفتــم ليگ اســتراليا در تركيــب ثابــت ملبورن ســيتي قرار گرفت و مقابل ورلينگتون بازي كرد. او بازي قابل قبولي به نمايش گذاشت اما نتوانســت مانع شكست خارج از خانه تيمش شود. در اين بازي ابتدا ملبورن سيتي توســط فورنارولي در دقيقه 20 به گل رســيد. اين گل تا پايان نيمه اول حفظ نشــد، چون سارپيت ساين توانست دروازه ملبورن سيتي را باز كند تا 2 تيم با تســاوي به رختكن بروند.

براي نيمــه دوم باز هم اين ســارپيت ســاين بود كه در دقيقــه 58 گل زد تا ورلينگتون از ملبورن سيتي پيش بيفتد. تــاش ارزاني و هــم تيميهايش به جايي نرســيد تا ملبورن سيتي با دســت خالي زمين را ترك كند و امتيازي از اين بازي به دست نياورد.

ملبورن ســيتي با اين شكست همچنان 43 امتيازي ماند تا در رده ســوم جدول ردهبندي قرار بگيرد. اين تيم با نيوكاسل جت كه دوم است 7 امتياز فاصله دارد. ملبورن ســيتي اگر ميخواهد مجوز صعود به ليگ قهرمانان آسيا را كسب كند بايد اين فاصله را جبران كند.

دنيل ارزانــي هم مقابل ورلينگتون تــا دقيقه 90 در زمين بود تا شــانزدهمي­ن بازي فصل را به نام خود ثبت كند. او در اين 16 بازي، 1028 دقيقه در زمين حضور داشته و 2 گل به ثمر رسانده است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran