Iran Varzeshi

قوچان نژاد: گل من فوقالعاده و به موقع بود

-

هفته ســي و يكم ليگ هلند شنبه شب پيگيري شــد كه در يكي از آنها تيم هيرنفين با حضــور رضا قوچاننــژا­د در خط حمله در استاديوم د كوئل ميهمان فنلو رده دوازدهمي بود. نيمه اول اين مســابقه بدون گل به پايان رســيد ولي هيرنفين كه به دنبال تداوم روند صعودي 3 هفته اخيرش بود، موفق شــد در دقيقه 69 روي ارسال يوردي برايين از جناح راست زمين، پاس دنيل هوئگ با تكل و ضربه سر تماشايي و ناگهاني رضا قوچاننژاد دروازه فنلو را باز كند.

نمانيــا ميهايلوويـ­ـچ، بازيكــن تعويضي هيرنفين 10 دقيقه پس از گل گوچي توانست گلزني كند تا ياران قوچاننژاد در اين مسابقه خارج از خانه به برتري 2 بر صفر برســند و با 43 امتيازي شدن و يك پله صعود در جايگاه هشتم جدول ليگ هلند قرار بگيرند.

رضــا قوچاننژاد كه بــراي دومين بازي متوالي كاپيتانــي هيرنفين را تجربه ميكرد، موفق شد مقابل فنلو هشتمين گل اين فصلش را به ثمر برساند و عاوه بر آن از كورس رقابت با ديگر مهاجمان مليپــوش لژيونر ايراني از جملــه كاوه رضايي و ســردار آزمون كه در مسابقات اين هفته براي تيمهايشان موفق به گلزني شدند، عقب نماند.

قوچاننــژا­د كه شــايعه جدايــياش از هيرنفين در پايان فصل شــنيده ميشود، در مصاحبه تلويزيوني با شــبكه فاكس اسپورت هلند درباره اين پيروزي گفت:«گلي كه من به ثمر رساندم فوقالعاده و به موقع بود. مهاجم به دنبال فرصتطلبي و گلزني اســت. من در موقعيت مناســبي قرار گرفتــم و گل به ثمر رســيده براي تيم هيرنفين مهم بود. اين گل باعث شــد تا همچنان براي مجوز حضور در ليگ اروپا اميدوار بمانيم.»

مليپــوش ايرانــي تيــم هيرنفيــن صحبتهايــش را اينگونــه ادامــه داد: «ما در نيمه اول خــوب بازي كرديــم و گل دقيقه 69 دشــواريها­ي هيرنفين براي رسيدن به پيــروزي را كاهش داد. بــه خوبي روي بازي مسلط شــديم و هيرنفين در نيمه دوم تاش خود را روي پيروزي متمركز كرد. از كســب اين 3 امتيــاز در زمين تيم فنلو خوشــحال هســتيم. ميدانيم كه براي رسيدن به مرحله پليآف اردي ويژه هلند جهت كسب سهميه فصل آينده ليگ اروپا 4 بازي فينال را پيشرو داريــم. شــروع آن برابر فنلو بــود كه پيروز شــديم و حاال بايد مهياي شكست دنهاخ در ورزشگاه خانگي شويم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran