Iran Varzeshi

كاميابينيا: نميگذاريم سه امتياز از تهران بيرون برود

غیبت‌ربی ‌عخواه،‌وظیفه‌ما‌را‌سنگی ‌نتر‌م ‌يكند

-

براي حضــور در نشســت خبري پيش از بازي با السد، قرعه به نام كمال كاميابينيا افتــاد و او صحبتهايش را اينطور آغــاز كرد: «در ايــن چند روز تمرينــات خيلي خوبي داشــتيم. براي پيــروزي و صدرنشــيني آمادهايــم اما ميدانيم كه السد بازيكنان خوبي دارد. احترام زيادي بــراي اين تيم قايليم اما ســه امتياز اين بازي از تهــران و ايران بيــرون نمــيرود. اين ما هســتيم كه بهعنوان صدرنشين صعود ميكنيم چرا كه ميخواهيم هوادارانما­ن خوشــحال باشند.»

كمال ســپس با يــادآوري بازي بدون تماشــاگر برابر لخويــا، ادامه داد: «متاســفانه سال گذشــته مقابل لخويا بدون تماشــاگر بــازي كرديم و از بابت اينكه هواداران خوبمان در ورزشــگاه حضور نداشتند خيلي حسرت خورديم اما امســال هوادارانما­ن در آسيا سنگ تمام گذاشــتند و مســائلي را كه بايد، رعايت كردند تا باشــگاه متضرر نشود. امســال در بازيهــاي ليــگ برتر هم هواداران در ســرما و گرما از ما حمايت كردند تا قهرمان شويم. همه در جريان هســتيد كــه پرســپوليس بهترين و بيشترين هواداران آســيا را دارد و آنها هميشــه بهعنوان يار دوازدهم كنار ما بودهانــد. اميدوارم در اين بازي هم از ما حمايت كنند تا 3 امتياز را بگيريم.»

در ادامه، كاميابينيا در مورد غيبت محسن ربيعخواه گفت: «ربيعخواه يكي از بازيكنان خوب تيم ما بود كه در اين فصل و فصل گذشــته كمك زيادي به تيم كــرد. همــه تيــم از مصدوميتي كــه براي او پيش آمد ناراحت شــديم. بازيكنان و باشــگاه پرسپوليس پشت او هســتند تا ربيعخواه بــا قدرت برگردد و دوبــاره به تيم كمك كنــد. غيبت او وظيفه ما را هم ســنگينتر ميكند.» و تمديد قرارداد؟ كمــال همه را اميدوار كرد: «مذاكراتي با باشــگاه داشــتهايم. اميدوارم به توافق برســيم تا بتوانيم به تيممان كمك كنيم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran