Iran Varzeshi

اين پولي نبود كه بخواهد ما را راضي كند

-

محمد غالمي، مهاجم تيم فوتبال سپيدرود رشــت اطمينان دارد كه اين تيــم در دو هفته پايانــي ليگ برتر به نحوي كســب امتياز خواهــد كرد كه ليگ برتري بماند.

او با اشــاره به شــانس بقاي اين تيم در ليگ برتر تأكيد ميكند: «شك نكنيد كه در ليگ برتر ميمانيم و قبال هم گفتــه بودم كه ايــن تيم ظرفيت بااليــي دارد. از طرفــي آمــدن علي كريمي هم باعث شد تا شخصيت تيمي سپيدرود باال برود.»

غالمي كه در بازي با تراكتورساز­ي گل برتري تيمش را به ثمر رســانده و بســيار مثمر بوده، در مــورد پيروزي تيمــش برابــر تراكتورســ­ازي اينطور توضيــح ميدهــد: «بازي ســخت و نفسگيري بود و ما حتما بايد اين بازي را ميبرديــم. نيمه اول بازي در اختيار ما بود، ولي در نيمه دوم تراكتورساز­ي روي دروازهمــا­ن فشــار آورد كــه خوشبختانه توانستيم از گلي كه زديم به خوبي محافظت كنيم و ســه امتياز را بگيريم.»

او درباره گل ســه امتيــازي كه در اين بــازي به ثمر رســاند، اينطور ميگويد: «آقــاي كريمي گفته بود كه ميتوانيم بــا پرس روي دفاع حريف از آنها توپ بگيريم كه خوشبختانه من و عمــاد ميرجوان اين كار را انجام داديم و در نهايت به گل رسيديم. خوشحالم كه براي تيمم گل زدم و البته اين گل نتيجه زحمات تمامي بازيكنان و دعاي مردم رشــت و هواداران سپيدرود بود. من اين گل را بــه آنها تقديم ميكنم. واقعا 50 درصد تيم سپيدرود هواداران متعصب اين تيم هستند.»

مشــكالت مالــي و پرداخت تنها 5 درصــد از مبلــغ قــرارداد بازيكنان موضوعي اســت كه غالمي به آن اشاره ميكنــد و دربــارهاش ميگويد: «من دوســت ندارم در مورد برخي مســائل خندهدار صحبت كنم. بازيكنان فقط به عشــق مردم و هواداران بازي كردند و اين پولي نبــود كه بخواهد ما را راضي كنــد.» او البته تأكيــد ميكند: «علي كريمي هم به مســووالن باشگاه فشار ميآورد تا پول بازيكنان پرداخت شود و اميــدوارم در نهايت ايــن اتفاق رخ دهد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran