Iran Varzeshi

چشم اميد شفر به نورافكن

-

شــفر در بازي با گســترش به اميــد نورافكن از ابتــدا بازي نداد تا اين بازيكن براي بــازي با الهالل به مشكل نخورد.

نورافكــن در فصل جاري يكي از بازيكناني بود كه براي شفر حكم آچار فرانســه را داشــت و توانست مشــكالت استقالل را در چند پست برطرف كند. اميد مدتها اســت كه در پست دفاع چپ بازي ميكند اما به نظر ميرسد در بازي با الهالل به دليل غيبت دو هافبك دفاعي شــفر مجبور است نورافكن را در اين پست به زمين بفرستد.

اميــد نورافكن بازيكني اســت كــه در زمان ســرمربيگر­ي عليرضا منصوريان در پســت هافبك دفاعي در نقــش يك ســتاره نــام خود را در فوتبال مطرح كــرد اما از زماني كه شــفر كارش را شــروع كرد از او بهعنــوان دفاع چپ اســتفاده كرده است.

او در اين پســت هم ســرعت پيشــرفت خوبي داشت تا جايي كه يكــي از نفرات مــورد نظر كيروش بــراي حضور در جام جهاني اســت و حتي ســرمربي تيم ملي هم روي نورافكن براي پســت دفاع چپ نظر دارد. با اين حال با محروميت روزبه چشــمي و اميد ابراهيمي از بازي با الهالل ممكن است شفر مجبور شود از نورافكن در كنار فرشيد باقري در پست هافبك دفاعي استفاده كند.

هرچند اســتقالل بويان را هم بــراي بــازي در اين پســت دارد و اين بازيكن قدرت بازيســازي خوبي دارد امــا چندان هافبــك دونده و جنگندهاي نيســت و با اين شرايط شــايد شفر مجبور شــود براي مهار خط آتش الهالل از نورافكن و باقري در پست هافبك دفاعي استفاده كند.

به نظر ميرســد بار ديگر شفر چشــم اميدش بــه هنرنمايي اميد نورافكن اســت تا در بازي با الهالل بتوانــد به ايــن تيم كمــك كند تا استقالل صدرنشين بماند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran