Iran Varzeshi

گرشاسبي: فكر نميكنم محرمي جدا شود

-

حميدرضا گرشاســبي سرپرست باشگاه پرسپوليس كه كل بازي با السد را ايستاده در ورزشگاه تماشا كرد درباره آخرين وضعيت اميد عاليشاه گفت: «اين بازيكن از تاريخ 19 بهمنماه ســربازي خود را به اتمام رســانده و اكنون هم ما دنبال اين هســتيم كه كارهاي ترخيص او را انجام دهيم. با مســووالن باشــگاه تراكتورساز­ي صحبت كردم و قول دادند كه اين اتفاق بيفتد. عاليشــاه اكنون نه براي تراكتورساز­ي بازي ميكند و نه براي تيم ما. با توجه به محروميتمان از فصل نقل و انتقاالت به اين بازيكن نياز داريم و اميدوارم همكاري الزم از سوي باشگاه تراكتورساز­ي انجام شود تا اين بازيكن به جمع ما برگردد. عاليشــاه را بهعنوان امانت به تراكتورساز­ي داديم و اميدواريم او به جمع ما برگردد تا بتوانيم با توان بيشتري در مرحله بعدي مسابقات شركت كنيم.»

گرشاســبي در مورد اينكه مسووالن باشگاه ديناموزاگر­ب كرواسي نيز در ورزشگاه آزادي حضور داشتند و بازي صادق محرمی را پسنديدند، گفت: «قطعا پرسپوليس تيم بزرگي اســت و از همه جا به دنبال بازيكنان ما هســتند اما فكر نميكنم محرمي قصد داشته باشد پرســپوليس را ترك كند. پرسپوليس آنقدر بزرگ است كه بسياري تيمها به دنبال بازيكنان ما هستند.»

وي در واكنش به اين موضوع كه در صورت رويارويي تيم پرسپوليس در مرحله بعد با تيمي از كشور عربستان آيا باز هم عمان را بهعنوان ميزبان انتخاب خواهد كرد، گفت: «بايد در مورد اين موضوع با وزارت ورزش مشورت كنيم، بعد از آن اعالم خواهيم كرد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran