Iran Varzeshi

روزهاي رويايي مسعود در يونان

-

در یکي از جنجاليترین فصلهاي فوتبالي سوپر لیگ یونان زرد و مشکيپوشــا­ن آتن با در اختیار داشــتن كاپیتان تیم ملــي ایران با برتري مقابــل پالتانیاس به یك قدمي قهرماني در این فصل رســیدند تا روزهاي رویایي مســعود شجاعي و هم تیميهایش ادامه داشته باشد.

آا کآتن كه مســعود شــجاعي را بعد از 5 بازي بهعنــوان هافبك هجومي در تركیــب داشــت، در هفته بیســت و هفتم لیگ یونان میهمــان پالتانیاس قعرنشــین بــود. یــاران شجاعي كه به دنبال تثبیت صدرنشینيشـ­ـان بودند، موفق شــدند در این بازي خارج از خانه بــا تك گل الزاروس كریستودولو­پولوس در دقیقــه 39 بــه برتري برسند تا 3۶ امتیازي شوند و با 8 امتیاز بیشتر نسبت به پائوک رده دومي، همچنان در رتبه اول جدول ســوپر لیگ یونان بمانند.

آا کآتــن در ادامه بازيهاي خــوب این فصل با هدایت مانوئــل خیمنز اســپانیای­ي با برتري مقابل میزبان خود بــه ركورد 19 هفته شکســت ناپذیري در لیگ یونان رسید.

مسعود شجاعي در این بــازي 8۶ دقیقه در تركیب آ اک آتن بــود و به عنوان دومین تعویضي تیمش جاي خود را به آستریت آیدارویچ داد. آا کآتن 3 بازي دیگر تا پایان فصل 2017-2018 ســوپر لیگ یونان پیش رو دارد كه در صورت كسب تنها یك امتیاز دیگر قهرمانياش را قطعي خواهد كرد، چرا كه در هر 2 بازي رفت و برگشت مقابل پائوک 55 امتیازي به برتري رسیده.

بــه دلیــل قوانیــن فدراســیون فوتبال یونان به خاطر تقابــل رو در روي تیمها در احتســاب جایگاه در جــدول، آا کبــا یك تســاوي دیگــر بهعنوان قهرماني دست پیدا ميكند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran