Iran Varzeshi

مهدویكيا: تا برانكو باشد قهرمانيم

-

مهدی مهدوی کیا در مصاحبه با سايت پرســپولیس گفته: «وقتی حال پرسپولیس خوب اســت، طبیعی است که حال همه ما بهتر است. اصال حال کل فوتبال ايران بهتر میشــود. واقعا جا دارد که دومین قهرمانی پیاپی تیم، آن هم چند هفته مانده به پايان مســابقات را به يكديگر تبريك بگويیم. من هم شــخصا بابــت اين مســاله از مديريت باشــگاه، آقای برانكو که واقعــا عالی عمل کردهاند و اعضای تیم تشــكر میکنم و به آنها و هواداران تبريك میگويم.»

وی ادامه اداد: «پرسپولیس نزديك به دو دهــه بود که اينطور مقتدرانه در بازیها حضور نداشت و قدرتمندانه قهرمان نمیشد. قطعا اين يك اتفاق معمولی نیســت. شايد کمتر کسی انتظار اين سطح از پیشرفت را داشت. البته اگر در نظر بگیريم که قهرمانی امسال میتوانست ســومین قهرمانی پیاپی باشد، آنگاه بزرگی و ارزش کار بیشتر معلوم میشــود و به همین دلیل طبیعی است که بســیاری هم به اين مساله فكر کنند که تا برانكو در پرســپولیس حضور داشته باشد، شرايط همین گونه خواهد بود.»

مهدویکیا افزود:«البته نبايد فراموش کنیــم اين موفقیت به لطف کار ســخت و تالش بســیار به دست آمد و بدون اتحاد و همدلی بین اعضای تیم و بین آنها و باشگاه و در نهايت بدون اعتماد و حمايت هواداران و تماشــاگرا­ن اصال امكانپذير نمیشد. اگر هواداران به ويژه ســه سال قبل در روزهای سخت، درست عمل نكرده بودند و حمايت سرسختانه نداشتند، شايد بیثباتی هنوز در پرسپولیس ادامه پیدا میکرد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran