Iran Varzeshi

هدايتي عضو تازه هيات مديره؟

-

داورزنــي معاون وزيــر ورزش در تازهتريــن مصاحبه خــود اعالم کرده شايد فردي به هیات مديره پرسپولیس اضافه شــود که البته اين مساله تحت اختیــار وزيــر ورزش اســت و هنوز قطعي نشــده. هیات مديره پرسپولیس مدتي اســت چهار نفره شده و از آنجا کــه بايد يك جمع با تعــداد افراد فرد باشــد حتما بايد يك نفــر ديگر به آن اضافه شــود. بعد از حرفهاي داورزني حاال گمانهزنيها درباره فرد احتمالي و عضو تازه هیات مديره آغاز خواهد شد و در اين خصوص ميتوان روي حسین هدايتي مانور کرد.

هدايتي که سابقه حضور در هیات مديره اين باشــگاه را دارد بعد از دعوا با علياکبر طاهري مدير قبلي باشــگاه پرســپولیس دربــاره پرداختيهاي­ش مدتي اســت ســكوت کــرده و درباره پرســپولیس اظهارنظري نميکند اما نشــانههاي نزديك شــدنش به باشگاه پرسپولیس ديده ميشود.

چنــد روز قبــل جعفر کاشــاني بدون نام بردن از حســین هدايتي در گفت و گو با ايران ورزشــي اعالم کرد باشگاه بايد از ظرفیت هواداران خاصش اســتفاده کند و البته کیست که نداند خاصترين هوادار پرسپولیس چه کسي است.

جدا از اين بعد از تعطیالت نوروز گرشاســبي از حســین خبیــري، فرد نزديــك به حســین هدايتــي و مدير سابق ورزشگاه درفشيفر که در دوران مديريت طاهري از کارش کناره گرفت، دعوت به کار کرده و در تمام ســفرها و جلســات خبیري در کنار گرشاسبي ديده ميشــود. خبیــري همان فردي است که بعد از بازي خاطرهانگیز مقابل اســتقالل که با برد 4 بر 2 پرسپولیس همراه شد کیسههايي حاوي سكههاي طال را در جیب داشت و همراه هدايتي وارد زمین شــد تا به بازيكنان پاداش دهد کــه البته اين اتفاق به خواســته طاهــري نه در زمیــن و نه در رختكن رخ نداد.

بعید نیســت هدايتــي عضو تازه هیات مديره باشــگاه پرسپولیس باشد بخصوص که حاال و در مقطع حســاس محرومیت باشگاه پرســپولیس از نقل و انتقاالت، اين باشــگاه بــراي تمديد قرارداد با ســتارههاي­ي که قراردادشان به پايان رســیده نیاز بــه بودجه قابل توجهي دارد که اين مســاله با توجه به بيپوليهاي باشگاه قابل پیش بیني به نظر ميرسد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran