Iran Varzeshi

فقط ميخندد؛ لجبازي يا پشيماني؟

موضع جديد مسلمان در قبال مشكل با برانكو

-

با وجود اينكه برانكــو بارها تاکید کــرده که با مســلمان مشــكلي ندارد اما ديگر براي همه مســجل شــده که داســتان کنار گذاشــتن تدريجي اين بازيكن و پشت کردن به او چقدر شبیه به ماجراي رامین رضايیان شــده که در پايان فرجامي جز جدايي رامین نداشت.

شــايد حین بازي رفت با الوصل يا ديدار با سايپا که مسلمان بعد از مدتها براي پرسپولیس به میدان رفت خیليها تصور ميکردند مشــكالت برانكو با اين بازيكن تمام شده اما وقتي نفرات اصلي پروفسور برگشتند مشخص شد شماره 77 جزو 20 نفــر ابتدايــي برانكو هم نیست.

در بــازي با پارس جم در حالي که احمدزاده مصدوم شد و رسن هم خوب کار نميکرد برانكو از گزينه ســوم براي اين پســت اســتفاده نكرد و با تعويض ســومش که علوانزاده را بعد از مدتها به میدان فرستاد نشان داد به مسلمان کامال پشت کرده است.

اما موضع جديد مســلمان در قبال اين اتفاقات هم جالب است.

مســلمان اخیــرا در پســتهای اينستاگرام­ياش فقط تصاويري منتشر ميکند که در حال خنده است.

آخريــن عكسهــاي او که مربوط بــه تمرين قبل از بازي الســد هم بوده حكايت از خندههــاي او دارد که البته کمي تصنعي به نظر ميرســد. مسلمان در پســتهاي اخیرش هــم به موضوع خنده اشــاراتي معنادار داشــته که با موضــوع بیرون ماندنــش کامال ارتباط دارد. ظاهــرا برانكو اخمهاي مســلمان بعــد از تعويضش مقابل الهــالل را به خاطر ســپرده و بعد از آن هر چقدر که اين بازيكــن در لحظه تعويض خنديده پروفســور آن را نشــانهاي براي تغییر رفتار مســلمان ندانســته و تنبیه او را شــديدتر کرده اما مســلمان اين روزها مقدار خندههايش را بیشتر کرده. حاال يا دنبال لجبازي است يا ميخواهد ثابت کند نادم و پشیمان شده.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran