Iran Varzeshi

توافق با ريزه اسپور پنجره را باز نميكند؟

قانون درباره يك موضوع مبهم حرفي ندارد

-

بعد از محرومیت پرسپولیس توسط فیفا حمیدرضا گرشاسبي سرپرست اين باشگاه زمســتان ســال ۶۹ سفري به کشور ترکیه داشت تا با مسووالن باشگاه ريزهاســپو­ر مذاکراتــي براي بخشــش جريمه نقدي انجام شــود که در نهايت اين مســاله رخ داد و پرسپولیسيه­ا از جريمه حــدود 00۸ هزار دالري رهايي پیدا کردند اما محرومیت از پنجره نقل و انتقاالت دوم کماکان پابرجاست.

پرسپولیسيه­ا در حالي امیدوارند پنجره نقل و انتقاالت تابستاني باز شود که در فوتبال دنیا تاکنون اتفاق نیفتاده باشــگاهي که از پنجره نقل و انتقاالت محروم شده، با باشگاه شاکي توافق کند و قانون هم در اين زمینه ســاکت است. البته قانون در اين باره ســخني به میان نیاورده که اگر دو باشــگاه به طور مثال پرسپولیس و ريزهاســپو­ر با يكديگر به توافق برســند، تكلیف بسته بودن يا باز شدن پنجره نقل و انتقاالت چه خواهد شد.

در حــال حاضر هم ايــن پرونده از دســت فیفا خارج شــده و به دست دادگاه »CAS« رســیده اســت. هنوز زمان اعــالم قطعي براي باز شــدن يا تثبیت محرومیت پرســپولیس از نقل و انتقاالت تابســتاني مشخص نیست اما هرچه که هست کار سختي پیش روي مديران اين باشگاه براي باز شدن پنجره نقــل و انتقاالت قرار دارد و بايد ديد در نهايت و پــس از توافقات صورتگرفته آيا پرســپولیس ميتواند وارد بازار نقل و انتقاالت تابستاني شود يا نه.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran